Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I dag har jeg hatt meg en liten handlerunde!

Bestilte resten av LED til interiør: fotbrønner, solskjermer, handskerom, bagasjerom+

Grunning, hvit- sort- og klarlakk.

Bestilte også 50ml med swissvax autobahn, (anbefalt av FrodeD) som skal på felger og endestusser på eksos.

Og så bestilte jeg DAB/DAB+ tuner og antenne, av og for Dynavin, slik at det blir skikkelig og alt styres fra skjermen/fjernkontroll.

Satser på vinterdekkene kommer i morgen eller tirsdag, så da er det bare å få det lagt om og oppussing, så klart :)

Skal legge ut bilder når jeg får ting og begynner på prosjektene.

Den 15. Får jeg betalt ferdig kompressoren, men den kommer nok ikke på før i januar (pga strengere PKK fra 01.01.2014). Min skal på PKK ila. januar-mars, så jeg godkjenner den først.

Tenkte å skaffe justerbar senk i november, av en på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det blir bra, ja! :)

Angående presse, så har du jo et poeng. Men må også inn på visning av senk ifbm PKK, så vet ikke helt i hvilken rekkefølge jeg skal ordne ting i. Men det haster ikke å få på pressen akkurat nå. Blir vel lite brukt på vinterføre. Hehehe.

Men på skal den! Gleder meg veldig til det :)

Tilbake til Reef. Jeg holder til i Bergen Vest/Mathopen.

Kjører som regel i Alvøen/Godvik/Drotningsvik, men 5 dager i uken gjennom Loddefjord til Danmarksplass. Er litt på Sotra.

Utenfor dette er jeg ofte i Knarvik eller på Frekhaug, eller oppover i Modalen.

Har ikke sett deg heller. Ikke Julian, FrodeD osv heller. Sett LasseEllingsen et par ganger, men det er vel det av bergenserne her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stryk DAB+ tuner/antenne fra listen!

 

Fikk mail i dag om at den ikke var mulig å skaffe lenger, selv om den bare er til siste D99+ enheten som ikke akkurat har vært til salgs lenge.

Dette var hos bilradiospesialisten. Det står på dynavin sin egen butikk at de har på lager, men må vente på at pengene fra bilradiospes. kommer tilbake på konto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlige greier! :)

Absolutt ikke feil det der.. Hva sub har du forresten?

Må ha meg noe nytt selv, aller helst 8 eller 10 toms i liten kasse.

Lei av store ting i bagasjerommet.. Har jo såvidt plass til to handleposer nå.. Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En Cerwin Vega Vmax mobile 12"

2x2ohm spoler og rundt 500rms, mener jeg å huske. Haha.

Den står i 50l kasse/bassrefleks (litt i minste laget). Laget av dynabel i MDF og tykk frontplate. Husker ikke hva den var tunet til.

Ganske fornøyd med trøkken i den, men forsterkeren jeg hadde (2 kanals Hifonics Zeus) røk etter litt over et år og leverte ikke helt etter forventningene. Satser på det blir bra nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Forrige forsterker kostet 1300 på ebay og så meg blind på watt. Tenkte ikke en gang på at de har forskjellige "lydbilde" om man kan kalle det det. Haha. Er ikke så oppdatert på hi-fi og begrepene, men jeg merker når jeg er fornøyd eller ikke.

CV synes jeg er helt knall :) har ikke prøvd de aller billigste, men den jeg hadde overkjørte visst mange andre (også i høyere prisklasser )på en test av subber i Sverige i forfjor. Var en her inne som sa det når jeg nevnte jeg hadde bestilt den.

Min far punget ut 60k for CV anlegg når jeg var liten og han har det enda. Riktignok byttet ut CD spilleren, forsterker og et sprengt element, men det er fortsatt helt herlig trøkk i det. Var nok det som fikk meg til å kjøpe CV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...