Gå til innhold

Anbefalte innlegg

KennethE34: Takk :) De listene får du over alt, null stress.

Kny: Takker for tips. Fin høyde det, men tror 40/20 blir helt etter min smak :) Hadde 40/30 på E46 sedan (supersport fjærer & dempere), men da var min "mye" høyere foran, og noenlunde lik bak. Hmm. Men så fikk jeg bare sett senkesettet på vinterhjulene på 15"ere med ballongdekk (ca samme høyde som 18" med 40 profil på dekk.)

Koll: Har ikke vært i Stavanger siden jeg hentet bilen! Kjørte den sist i Bergen 00:40 i natt, så medmindre noen stjal den etter det, og var i Stavanger etter 06-07:00 imorges, har du nok sett en annen. Hehe. Har vært litt rundt overalt, Sotra, Askøy, Knarvik, Frekhaug, Modalen. Vanskelig å bare kjøre 10min i denne bilen. Hehehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://item.mobileweb.ebay.com/viewitem?itemId=220950227823&index=0&nav=SEARCH&nid=17460392708

stwlw6u757c2kzpb186g.jpg

Tenkte å prøve disse :) Ser ikke så mye når jeg rygger i mørket, pga tonede ruter.

Må åpne døren og henge ut. Hehe

Tar sikkert en måned før de kommer frem, men skal legge ut før/etter bilder med speilrefleks, når den tid kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som er greit å ta hensyn til når man handler senk til E46 coupe er at de aller fleste produsenter oppgir mm senk i forhold til sedan/standardunderstell. Alle coupe ble levert med sportsunderstell (ca20 mm senk) dvs at en senk som er oppgitt til 40/20 i realiteten er 20/0 på en coupe. Skal du ha tilsvarende 40/20 på sedan må du opp i 60/40 senk på coupe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører på Tuningart sitt fra Partsandretards og dette settet syns jeg er veldig komfortabelt igrunn. Har prøvd litt andre, og spesielt Ksport var ubrukelig stivt..

Kan få sitte på en tur en dag så du får kjenne hvordan det er om det er av interesse.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det jeg hadde på forrige og byttet ut før salg. Hehe (Edit: Jeg hadde Ta technics settet deres, ser jeg nå.)

Har ikke råd til bilstein, men kanskje black evo, control + e.l. blir vurdert.

Men hvis det blir aktuelt med senk, prøver jeg nok fjærer. (Først hvertfall)

Vi får se. Det som frister mest med coilovers er jo muligheten for å justere etter behov, året rundt. Så blir det jo alltid "perfekt" resultat.

Vi får se, som sagt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ikke en praktisk bil for folk flest! Hehehe.

Men siden vi kan legge ned hele bakseteryggen, får vi inn større ting enn vi gjorde i E46 sedan, så det er ikke en umulig hverdagsbil for oss uten barn :) Men vi fant kjapt ut at vi måtte stappe bestemor inn i passasjersetet foran når hun skal på handlerunde, for hun kom seg ikke lett inn og ut fra baksetet. Haha. God underholdning var det hvertfall! Likte bilen, gjorde hun også, så det var jo ekstra koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg byttet luftfilter og kupé/pollen/mikrofilter.

Byttet også til nytt BMW emblem på panser.

Fikk også oljefilter og pakninger, men venter fortsatt på castrol'en.

Alt er originale BMW deler :)

Akkurat betalt for dynavin, så håper den blir sendt avgårde kjapt.

Får ta rammen til HVAC og koppholderen senere.

Så tok jeg to runder med Nanolotus A/C-rens, luftet godt osv.

Virker som wunderbaumen er 99% borte. Må kanskje ta en behandling til, eller så er det N.lotusen som henger litt igjen og forsvinner med lufting/tid. Gir det et par dager :)

Men det er ikke tvil om at det er futt i produktet! Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke kult å bruke 600 på luktfjerningsprodukter, for så å bli kvitt problemet, for så å finne ut at det ligger enda et juletre inni kupeviften et sted! Luktet sterkt etter renseproduktet, så var det en nesten luktfri dag, og nå er det en konstant svak lukt, som eksploderer i trynet på deg når du tar på viften. Hehe. Lukter annerledes enn den vi kastet, og det blir sterkere og sterkere. Kommer fra ene luftutgangen i midten. Den andre og de på sidene gir ikke lukt fra seg. Hmm. Får ta en grundig sjekk når Dynavin installeres.

Dynavin er for øyeblikket i San Francisco, ble sendt fra California i går, og kommer sikkert til Norge imorgen. Så blir den vel liggende i tollen i 14 dager, sendt til Molde, så til Bergen via Oslo. Haha. Ekspress-forsendelsene skal liksom ta 3-5 dager, og det pleier å stemme, helt til det kommer til Norge. Da går det tre-e-e-egt. Vi får se :)

Pengene tok kjapt slutt, denne gangen også. Måtte ha nytt kjøleskap osv. Så blir lite oppdateringer på bilen for en periode. Sånn er livet. Skal hvertfall bli deilig med nytt kjøleskap i hus og dynavin i bil. Hehehe

Var en sånn som hang i viftespjeldene (luktet billig dameparfyme eller noe):

8926399791134.png:angry:

Nå lukter det vanilje-ish og krydder. Kombinert med varm luft, får du nesten brekninger. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...