Thundercoil Skrevet April 17, 2013 Forfatter Share Skrevet April 17, 2013 (endret) Da fikk man et øyeblikk uten regn, og nesten litt sol. Benyttet anledningen til å vaske bilen. Endelig Men den trenger nok en liten detailing, ja! Her er litt bilder; mobilbilder først, og speilrefleks til avslutning: Produktene jeg brukte idag: *Mac prick bort *Surfex HD *Poorboy's Super Slick & Suds *Microfiberhåndkle og skumkanon fra bilnerden.no *Foma spyler. Spylte først bilen med høyttrykkspyler, så pre-wash med Surfex HD: Så var det skumkanon med Super Slick & Suds: Resultat: PS!!! Ignorer de hvite knottene på skiltet foran. Hehehe. De skal byttes med skiltholder asap. Endret August 23, 2017 av Thundercoil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Du som handlet denne ja Var jeg som kjøpte CSL frontfangeren av han du kjøpte bilen av. Misunner deg diffuser og eksos, men har planer om samme selv etterhvert, bare uten lakk. Grattis med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 17, 2013 Forfatter Share Skrevet April 17, 2013 Takker! Var det av en Erik i Stavanger, eller Thomas (tror jeg) fra Bønes i Bergen? Edit: Ser du bor i Stavanger, da var det vel fra han Erik fyren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Hentet den i Stavanger ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Tørket du uten å ta håndvask? Pen bil, liker fargen spesielt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 17, 2013 Forfatter Share Skrevet April 17, 2013 Neida. Glemte å ta bilder av avfetting først og med Wash mit og samme såpe senere, så jeg bare skippet de delene i innlegget. Hehe. Ville mest få frem skuuum og resultat Thanks! Nå begynte det selvfølgelig å regne. Men men, er nå ren. Har lyst at solen skal dukke opp, slik at folk får sett fargen skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Hvor i Bergen holder du til? Kjøpte nettopp nesten lik bil selv. Håper det ikke var jeg som stjelte de andre fra deg /: Men uansett skal du være glad for det, for denne var strøken! Espen~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Meeget pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 17, 2013 Forfatter Share Skrevet April 17, 2013 Espen: Hadde uansett ikke vært din feil om selger er en tulling. Og jeg er glad for at det ble denne! De andre kan ikke måle seg. Hvor sto bilen du kjøpte? Jokkke: Takker! Gleder meg til å få lakkert skavankene og så detailing etter det igjen. Da blir den veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Hva? Trenger du ikke gå over med hanske heller? Bare såpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 17, 2013 Forfatter Share Skrevet April 17, 2013 Når jeg har hatt swisswax e.l. på bilene, har det holdt med høyttrykkspyling, Surfex HD og en god såpe i mange måneder etterpå. Driten legger seg bare over voksen, i stedet for å feste seg til lakken. På denne ligger vannet flatt, samt litt vaskestriper, så den trenger en detailing og ny voks. Med voks sløyfer jeg avfetting. Så bruker man såpe som er skånsom mot voks, og i et mildt blandingsforhold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 grattis med flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Hva? Trenger du ikke gå over med hanske heller? Bare såpe? Kan ikke tørke uten berøringsvask nei. Blir alltid en hinne igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BenJabba Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 gratulerer med nydelig bil! kunne ikkje tatt et lydklipp av eksosen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå