MartinBa Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 Hallo, trenger litt hjelp fra dere her på forumet. Jeg har fått kjøpt meg en BMW e46 Touring 2000 modell. Men jeg vil gjerne beholde original spillern, Men jeg ønsker å få aux eller ipod inn på spilleren. Jeg har googla rundt og sett på ebay etter adaptere som kan passe, men jeg finner ingen som passer til min bil. Så jeg lurte på om noen av dere hadde vært borti noe av det samme. jeg har også vurdert og bytte spiller, men jeg finner ingen Adapter til kontakten som er koblet til spilleren. Her er også noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 viewtopic.php?t=203723 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBa Skrevet April 14, 2013 Forfatter Share Skrevet April 14, 2013 http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?t=203723 Jeg mener at jeg ikke har CD veksler ledning, Evnt hvor er den, jeg har sjekka der den CD veksleren skal være men jeg finner den ikke der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 Nei, men du har tilkobling til CD-veksler bak på spilleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBa Skrevet April 14, 2013 Forfatter Share Skrevet April 14, 2013 Nei, men du har tilkobling til CD-veksler bak på spilleren. Ok, Jeg skjønner Tusen takk for hjelpa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå