jonas1/// Skrevet April 23, 2015 Forfatter Skrevet April 23, 2015 Det er en farge jeg ikke skal ha Laudrup reagerte på dette 1
Laudrup Skrevet April 23, 2015 Skrevet April 23, 2015 Tenkte vel i grunn det. Hyper svart da? Sent from my iPhone using Tapatalk
jonas1/// Skrevet April 23, 2015 Forfatter Skrevet April 23, 2015 Vil ikke ha svarte felger, har vurdert marrakesh brun eller nagaro grå
Freakshow Skrevet April 23, 2015 Skrevet April 23, 2015 enig ikke sorte felger! da forsvinner jo hele felgen! gå for nagaro silver! det er en pen farge! og trur det kommer til å sitte som et skudd mot den røde bilen!
jonas1/// Skrevet April 23, 2015 Forfatter Skrevet April 23, 2015 Hmm ja muligena får google litt og se
RF91 Skrevet April 23, 2015 Skrevet April 23, 2015 Ikkje ta brun. Marrakesch (eller korleis ein no skrive det) er jævla feit, absolutt! Men er ein del bila med den fargen ettekvart, og samme gjeld for felgsett rundt om. Mykje brunt Og so er eg litt usikker på korleis brunfargen ville blitt mot raudfargen din. Men eg er ingen ekspert, so kan jo henda at det hadde blitt knall
jonas1/// Skrevet April 24, 2015 Forfatter Skrevet April 24, 2015 Hehe ser den men er det en farge mange har på felgene så er det hvertfall flere med sølv og grå Men som sagt ingenting bestemt enda, godt mulig det blir en "safe" farge som grå eller slikt med tanke på salg av felger når den tid kommer.. Laudrup og Freakshow reagerte på dette 2
jonas1/// Skrevet Juni 15, 2015 Forfatter Skrevet Juni 15, 2015 Dårlig til og oppdatere her.. Men har enkli bare brukt bilen og kost meg og fulgt med på at det funker som det skal Men nå er jeg i gang med og fikse opp felgene , senterene er til lakkering nå og så må jeg bare få polert opp di gamle kantene som skal monteres framme , ellers er planen og få ordnet ny eksos og bytte girkassen før e30meet 2.5" kantene som stod bak og nye 3.5" som skal på nå Fikk på noen gromme reservefelger
jonas1/// Skrevet Juni 28, 2015 Forfatter Skrevet Juni 28, 2015 Ferdig med felgene Hva tycks? 20mm spacer bak, skal ned til 10 eller 15 mm da det subber endel
sveigis Skrevet Juni 28, 2015 Skrevet Juni 28, 2015 Bilen ble fryktelig fin med nå med de felga. Har fulgt med i tråden og alltid synes den har vært fin. Spesielt gøy er det når jeg vet bakgrunnen til bilen. En bekjent hentet denne for mange årsiden i Nord Norge og hadde den noen år. Han var borte i Skien og satte i en m5 motor men bil ble lite brukt og han solgte den videre til en som virkelig brukte den. Godt at du har reddet den og at den er som den er idag. Good work .
RF91 Skrevet Juni 28, 2015 Skrevet Juni 28, 2015 Kom seg mykje med oppgraderte felga Ke e specs på dei no?
jonas1/// Skrevet Juni 28, 2015 Forfatter Skrevet Juni 28, 2015 Bilen ble fryktelig fin med nå med de felga. Har fulgt med i tråden og alltid synes den har vært fin. Spesielt gøy er det når jeg vet bakgrunnen til bilen. En bekjent hentet denne for mange årsiden i Nord Norge og hadde den noen år. Han var borte i Skien og satte i en m5 motor men bil ble lite brukt og han solgte den videre til en som virkelig brukte den. Godt at du har reddet den og at den er som den er idag. Good work . Takk for det Ahh moro og høre noe historie om bilen ! Du har vel ikke noe bilder eller slikt fra den tiden? Ja bilen hadde blitt godt brukt av forrige eier ja og trengte endel pleie men det er jo bare moro Kom seg mykje med oppgraderte felga Ke e specs på dei no? Ja ble godt fornøyd 17"x9 og 10" 2,5 og 3,5" kanter Laudrup reagerte på dette 1
JonasD Skrevet Juni 29, 2015 Skrevet Juni 29, 2015 Kult! Hvilken motor er det i den oransje M3n for et par sider tilbake?
jonas1/// Skrevet Juni 29, 2015 Forfatter Skrevet Juni 29, 2015 Er vel den som er godkjent med s38b38
Chris11slett Skrevet August 17, 2015 Skrevet August 17, 2015 Ferdig med felgene Hva tycks? 20mm spacer bak, skal ned til 10 eller 15 mm da det subber endel image.jpg image.jpg image.jpg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå