Morty999 Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 bolta må være knekt da? fordi den skal starte uansett om svinghjulet er løst, så lenge startern drar motoren rundt. da den får signal til hjernen foran på veiva. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 Har som sagt ikke prøvd og starte den da jeg ikke har en starter enda, men kunne ta inn handa i hullet der den står og kjenne at det var løst så det må vel ut uansett, satser på å få den ut imårra står på bukker og venter på og ta ned traversen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet April 17, 2013 Forfatter Share Skrevet April 17, 2013 Fikk ut motoren idag og fant raskt synderen... Så nå blir det en bra handleliste på koed og gnikking av motorrom Tok ned traversen og hele pakka gikk greit med hjelp av et par kamerater Og her er synderne, stemte jo bra da selger sa det var litt løst Så ut til at gjengene på veiva har klart seg men går over forsiktig med gjengetapp alikevell Ser også ut til at jeg må bytte clutchen da den så litt slitt ut, bedre føre var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 Noen som vet om det går an å kjøpe kun clutchlamellen og ikke komplett pakke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Gromt prosjekt! Skal du ha denne på veien eller blir det kun til leking på bane? Ser ut som et godt utgangspunkt, skal følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 Dette blir søndagsbilen hehe Blir nok å prøve noe banekjøring etter hvert tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Send mail til ppf, de selger dette garantert mtp lamell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 Takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 bli bra detta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 Satse på det Men er ennå myyye jobb før e30meet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKME30 Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Ja du he litt å ta fingan tag i opdaterings bilde ette dagens økt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 even må fiksa det isåfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet April 19, 2013 Forfatter Share Skrevet April 19, 2013 Noen som har tips til hva jeg kan bruke til å male oppå rusten i motorommet? Skal selfølgelig sandblåse først og så tenkte jeg å prøve meg å lakkere motorrommet selv når motoren først er ute Lurer da på hva dere har brukt som "grunning" der rusten har vært? Bilen virker bra for rust, har kun funnet overflaterust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Hvorfor skal du ha noe på rusta når du skal sandblåse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet April 19, 2013 Forfatter Share Skrevet April 19, 2013 Tenkte på etterpå sandblåsing Får jo ikke stoppet rusta 100% bare med sandblåsing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå