sveigis Skrevet April 26, 2014 Share Skrevet April 26, 2014 Veldig fin bil med veldig fin motor.. Har vært dårlig på å kommentere men har fulgt med.Veldig bra alt sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet April 26, 2014 Forfatter Share Skrevet April 26, 2014 Takk for det Moro at noen følger med Fikk fikset oljelekkasjen fra oljefilterhuset så nå er det bare litt lys og småting som mangler før eu kontroll, satser på i neste uke å få tatt den på kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mai 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2014 Klar for eu kontroll imårra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet Mai 12, 2014 Share Skrevet Mai 12, 2014 Pen bil, følger med begynner selv på e30 325 mtech2 prosjekt snart, så veldig fint å lese tråder som denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mai 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2014 Jo takk:) Ja artig med inspirasjon det merker jeg selv og Ble noen feil på eu kontroll idag da men :/ Må bytte tannstang, et hjullager, dårli brekk på en side, en dårlig kule på venstre bærearm og altfor høy CO så må sveise inn katalysator. Men dette bør gå og fikse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mai 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2014 I gang med å fikse feilene nå Prøvde med en svart stripe for å prøve noe nytt, vet ikke helt om jeg går for det men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Juni 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2014 Søndagsbilder Sondre92 og rayo84 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Juni 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2014 Sveist om eksosen da jeg trenger katalysator på eu kontroll og den andre eksosen var ubrukelig lav etter forrige eier har prøvd på noe han ikke kunne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Juni 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2014 Nærmer seg eu godkjent nå! Må bare få tatt en etterkontroll så skal det være i boks Så blir det å få senket den og på med 20 mm spacer . Men klarte jo idag å lage et svært merke i bakfangeren så må få gjort noe med det før e30meet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 Sykt tøff bil og prosjekt! E30 er da noe av det fineste BMW har laget.Hvorfor godkjenner du ikke bilen med 3l S50 motor? Enklere det, enn å bytte motor vær gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Juni 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2014 Takk for det Er planen til vinteren og levere den bort til noen som godkjenner den for meg Men nå må jeg bare få den eu godkjent så jeg kan bruke den uten at skiltene ryker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Juni 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2014 EU godkjent idag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Juni 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2014 Siden den ble eu godkjent idag måtte vi jo senke den mere:P Ble litt for lav bak og litt for høy framme men det skal jeg ordne litt på Sondre92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Juni 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2014 Venter på nye dekk så blir det litt mere senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå