jonas1/// Skrevet August 28, 2014 Forfatter Share Skrevet August 28, 2014 Hvor sente du de? Og hva er prisen på noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet August 29, 2014 Share Skrevet August 29, 2014 Til kw vel? Kjøp igjennom koed feks:) koster litt, mem bedre en sånn innsats crap, om det finnes noe skikkelig til m3 i det heletatt, hvor du ikke må sende inn fjørbein. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet August 29, 2014 Share Skrevet August 29, 2014 Hvor sente du de? Og hva er prisen på noe slikt? Jeg kjøpte settes hos senk.no (norsk bildel senter) leverte de personlig på lier og dro og hentet de der når de kom tilbake. Prisen avhenger av hva slags variant du kjøper. Jeg kjøpte de dyreste som var variant 3 . Det kostet 16.000kr tror det billigste var var 1 som kostet rundt 11.000 . Forutsetter at man har 51mm fjørbein Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet August 29, 2014 Share Skrevet August 29, 2014 Dette er jo en grei løsning Jan Magnus la fram her synes jeg, men skal ikke Jonas bygge understell med deler fra e36? Der er jo alt annerledes, separat fjørbein og spindler, andre bremser etc. Du må jo bestemme selv Jonas, men den søknaden du fikk av meg er noe som er blitt godkjent på en tilsvarende bil. OEM deler er det letteste om man skal få ting godkjent, for da kan man bruke merkeverksted som verifikator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet August 29, 2014 Forfatter Share Skrevet August 29, 2014 Jeg har komplett e30 m3 understell på bilen så må sende inn fjørbein å få di sveist ja ikke e36 understell på denne.. Skal høre med senk.no jan magnus reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet August 29, 2014 Share Skrevet August 29, 2014 Åja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet August 29, 2014 Share Skrevet August 29, 2014 Og når du får det tilbake ser det slik ut dette var mine gamle spindler fra 80 tallet -Roger- og TommyFF reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet August 29, 2014 Forfatter Share Skrevet August 29, 2014 Ser jo veldig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet August 29, 2014 Share Skrevet August 29, 2014 Holdt på med mitt sett i dag, tror jeg betalte 14 hos koed, men husk jeg og jan magnus har 4bolt, tror det koster litt mer til m3:) jeg ville hørt med koed ihvertfall, utrolig grei å ha med å gjøre, samt e30meet rabatt:) Laudrup reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet August 29, 2014 Forfatter Share Skrevet August 29, 2014 Skal sende koed en mail jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet August 31, 2014 Forfatter Share Skrevet August 31, 2014 Tok noen bilder ikveld Har solgt s50en nå så nå nærmer det seg ny motor Har igjen litt deler fra s50en om noen er intrissert, omsveiste grenrør til å passe i e30 og carboninnsug pm om du er int. Kommer annonse snart hare4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Oktober 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2014 Skal snart begynne å sette i ny motor og da trenger jeg en liten bremsekraftforsterker,blir Sxx motor noen som har tips til hva som kan brukes/er best?En teaser hva motoren blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 13, 2014 Share Skrevet Oktober 13, 2014 m54b30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 13, 2014 Share Skrevet Oktober 13, 2014 nvm så Sxx nå s54b32? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Oktober 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå