Freakshow Skrevet Mars 27, 2015 Share Skrevet Mars 27, 2015 Det er til bil ja[emoji4] Mitt er til Mercedes, men man får jo det man betaler for. Sent from my iPhone using Tapatalk tenkte mere på hvordan type stoff, som alkantara osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Mars 27, 2015 Share Skrevet Mars 27, 2015 (endret) Det kan man få[emoji6] Jeg har brukt en skredder til å lage trekket mitt og han kan lage flere om noen kunne tenke seg det. Stoffet man vil ha velger man selv, men det jeg valgte hadde han på lager. Malen for taktrekket er mitt gamle, så dere trenger ikke tenke på det[emoji4] Sent from my iPhone using Tapatalk Endret Mars 27, 2015 av Laudrup Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mars 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2015 Okey. Jeg fikk laget et nytt i sort stoff, si ifra om du er interessert i å få laget et likt[emoji4] Sent from my iPhone using Tapatalk Pris på noe slikt? Er det med takluke svar gjerne på pm Utrolig fin bil du har! Helt riktig på alle måter. Takk for det, morro at jeg gjør noe riktig da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet April 8, 2015 Forfatter Share Skrevet April 8, 2015 Bytta tannstang nå og fått bilen på hjula igjen Har fått montert den nye dashen og men er ikke helt ferdig innvendig så kommer bilder når det er klart Får ta meg en tur til biltilsynet og hente skiltene slik at jeg kan få prøvd den skikkelig Ellers litt bilder R Andersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 8, 2015 Share Skrevet April 8, 2015 Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet April 13, 2015 Forfatter Share Skrevet April 13, 2015 Fått kjørt noen mil idag, høy smilefaktor Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet April 13, 2015 Share Skrevet April 13, 2015 Innafor i vårsola det[emoji4] Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet April 13, 2015 Share Skrevet April 13, 2015 Innafor i vårsola det[emoji4] Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet April 13, 2015 Forfatter Share Skrevet April 13, 2015 Ja ikke feil det ! Eneste jeg har funnet ut er at girkassen lekker endel olje... Så denne må nok av igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet April 13, 2015 Forfatter Share Skrevet April 13, 2015 Trenger midt delen av eksosen til e36 m3 gjerne effekanlegg og 2 stk 3-3,5" kanter til bbs i 17" om noen selger noe av dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet April 15, 2015 Share Skrevet April 15, 2015 Har du standard svinghjul på motorn din? Jeg ser litt på hva jeg skal ha på min og det blir nok ikke standard dobbelmasse da det ofte er en del heft med disse etter hvert. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet April 15, 2015 Share Skrevet April 15, 2015 Har du standard svinghjul på motorn din? Jeg ser litt på hva jeg skal ha på min og det blir nok ikke standard dobbelmasse da det ofte er en del heft med disse etter hvert. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet April 15, 2015 Forfatter Share Skrevet April 15, 2015 Kjører standard dobbelmassesvinghjul fra e36 m3 3l ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet April 15, 2015 Share Skrevet April 15, 2015 Ja okey. Har du målt vekta på det? Jeg har sett på noen enkelmassehjul fra ppf og de veier fra 5,5 til 7,2 kg. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet April 15, 2015 Share Skrevet April 15, 2015 (endret) Ja okey. Har du målt vekta på det? Jeg har sett på noen enkelmassehjul fra ppf og de veier fra 5,5 til 7,2 kg. Har du merket noen vibrasjon på i motoren din? Sent from my iPhone using Tapatalk Endret April 15, 2015 av Laudrup Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå