Lars89 Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Gamle Gatebil-Taxin jo Åssen motor står i den nå? Imponerende arbeid på E30n. Godt å se den kom i rette hender! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2013 Riktig Er ikke helt sikker da han byttet motor nå nettopp men tror han snakket om rundt 700 hk og 900 newton om jeg ikke tar heilt feil:) Hygglig å høre håper det blir skikklig bil av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Juni 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2013 Har nå fått igjen bilen fra lakkering! Mangler enda å få lakk på resten av delene pluss at jeg venter på en dør fra koed som visst nok tar laaaang tid og få .... Ble veldig fornøyd med fargevalget, tror den blir bra når bilen kommer ut i sola:) Nå gjenstår bare myyye montering Men her er litt bilder Blir noen timer i helga på å få inn igjen motoren Ser jo veldig dårlig ut får å røkke e30meet Men kommer jo selfølgelig til å prøve å få det til Kommer uansett på treffet enten med e46 vogna eller e36en til en kamerat som forøvrig også står til lakkering Har også fått tak i noen gromme 3 delte felger men vil ikke røpe di helt enda Elliott reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 åpna tråden nå, siden sto "klar til e30meet??" tenkte sikkert ikke mye igjen, så står den uten lakk, uten motor og uten det meste,lykke til mann du skulle bare visst hva som står på verkstedet her og skal på e30 meet. dette er ingen ting Sndvik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2013 Hehe godt det ikke bare er meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2013 Fått kommet litt igang, nesten klar med å legge nye bremserør da di gamle var aaaltfor lange da det har vært abs på denne. Ellers er planen å få i s38en iløpet av helga, håper den starter og går bra da jeg aldri har prøvd motoren i det hele tatt! Monterte vipperutene bare for gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2013 Fått montert litt med god hjelp av kkme30m50 og finken:) Motor klar til å settes i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2013 Litt bilder av bruksbilen som er rigget for e30meet Kan jo røpe at felgene skal på e30en når den blir klar Er bbs/kersher rx i 8 og 9" 17 Elliott reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Det blir bra med de hjula der Tid reiser du oppover ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2013 Spesielt om ikke annet Tror vi går ifra kvinesdal i 4 tida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 Vi reiser i 5tia fra Arendal. Kanskje litt seinere, kanskje vi møtes på veien eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Juni 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2013 Skjer litt i garasjen nå Kom hjem ifra e30meet med mye pågangsmot etter å ha sett alle di gromme bilene Så nå er motoren i, driver og kobler opp alt Har fått igjen mye fra lakkering men ikke alt da jeg har ventet ca en måned på en dør som kom idag.. Men men bilder liker vi Mangler enda en starter men tror jeg har fått tak i så håper jeg på oppstart veldig snart og at motoren funker som den skal! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2013 En stund siden update nå så kommer en liten en nå Venter enda på starteren så har ikke fått gang på motoren enda :/ Men fikk hentet et lass med lakkerte deler her om dagen:) Fått på frontplate og grill Fikk montert mtech 2 vinga på bakluka og framskjermene Prøvde meg og på en litt spenstig vri på toppdekselet da jeg hadde 2, tror det kan bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Liker utviklinga! keep it up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2013 Hygglig det da Gleder meg til å få kjørt bilen håper på oppstart til uka, reiser på gatebil i helga så blir lite gjort da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå