opeth84 Skrevet April 16, 2013 Skrevet April 16, 2013 Ønskes kjøpt: 2 skinnseter fremme i sort skinn, helst sportseter og gjerne med varme i setene. Er ønskelig om det ikke er altfor langt unna Ålesund. Eventuelt bytte mitt baksete i sort skinn med mellomlegg fra min side mot et komplett grått skinninteriør. Ta kontakt om du har dette for salg. Bilder og pris. På forhånd takk!
Bmw mann Skrevet April 16, 2013 Skrevet April 16, 2013 Så snart jeg får i mitt M5 interiør så har jeg 2stk fremstoler, strøkne i svart skinn. Manuelle med el varme. kom med bud.
BMWE39turbo Skrevet April 16, 2013 Skrevet April 16, 2013 Har 2stk komfortseter med memory, elektriske og varme fra en 2002mod sedan, kan møte i stryn(?). strøkne. Har kun dette bilde nå, men kan ta flere på fredagen, skal innom verksted da du får egentlig ikkje særlig inntrykk av bildet men..
opeth84 Skrevet April 16, 2013 Forfatter Skrevet April 16, 2013 Har 2stk komfortseter med memory, elektriske og varme fra en 2002mod sedan, kan møte i stryn(?). strøkne. Har kun dette bilde nå, men kan ta flere på fredagen, skal innom verksted da du får egentlig ikkje særlig inntrykk av bildet men.. [ Bilde ] Ok,men tror ikke man får brukt hverken memory og elektronikken da bilen min ikke har elektriske seter eller memory fra før? Pris du ser for deg eventuelt? Er også på jakt etter nakkestøtter bak i sort skinn,da selger ikke hadde dette til baksetet jeg kjøpte. Dørsider kan også være interessant - i sort skinn.
opeth84 Skrevet April 20, 2013 Forfatter Skrevet April 20, 2013 Har 2stk komfortseter med memory, elektriske og varme fra en 2002mod sedan, kan møte i stryn(?). strøkne. Har kun dette bilde nå, men kan ta flere på fredagen, skal innom verksted da du får egentlig ikkje særlig inntrykk av bildet men.. [ Bilde ] Noe mer info om pris for fremsetene? Vet du om setene går an å bruke selv om setene mine er manuell og ikke elektriske?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå