Peak Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Vurdere å selge min 1996 modell e36 320i Sedan pga. overgang til større bil. Bilen ble kjøpt ny i Norge og fremstår som meget pen. Personlig hentet jeg denne av en kar fra Bergen som ser ut til å tatt godt vare på bilen, hvor han igjen kjøpte den av en eldre herremann som har hatt den fra ny. Km. standen per dags dato er 169 000km. Bilen er nærmest helt original med ettermonterte M3 front og bakfanger, disse også originale fra en M3, altså i svært god kvalitet og med perfekt passform. Etter en tur på Bilia for full service i vinter, fikk jeg skryt av en ansatt over hvor original bilen var, alt av klips, deksler, verktøy, manualer osv. alt er her. Det er ettermontert coilovers på bilen hvor en kan justere høyden, bilen er godkjent med dette i vognkortet. Ifølge tidligere eier ble vanos byttet grunnet ulyder, samtidig ble toppdekselpakning, samtlige pakninger på innsugsmanifoil og hele CCV systemet. Bilen har også fått motorvarmer fra DEFA Forskjermer og nyreparti ble skiftet og lakkert opp for et par år siden pga. rust. Interiøret er svært pent, sportseter i delskinn uten noen synlige rifter eller hull i da de nylig er blitt trukket om og er i svært god stand, med mange justeringsmuligheter. Originalt M-sport ratt fra fabrikk, samt girspak. Bilen har den mellomste kjørecomputeren som vise tempratur, dato og klokke. Bilen har også automatisk klimaanlegg med aircondition. Ettermontert Alpine headunit m/bluetooth og iPod tilkobling strukket til handskerom. Ellers originale høytallere, men spiller overaskende godt. Originalt eksosanlegg men byttet catback til Simons, også godkjent og skrevet inn i vognkort, gir en svært fin lyd. Bilen har også ettermontert diff.sperre, bestilt fra USA. Originalt stått på en amerikansk M3 Av felger følger to sett originale BBS, begge på kvalitetsdekk med masse mønster igjen. I vognkortet har faktisk bilen fått skrevet inn 8,5" foran og 9,5" bak! - BBS RC041 på Vinter - BBS RC302 på Sommer Bilen er EU-godkjent frem til 02.14 Bilen blir grundig polert og gått igjennom før overtagelse Forbehold om skrivefeil i annonsen. Den vurderes solgt for HBO. 68 000,- Ved interesse, send meg en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Siden det ikke er noen bud enda, byr jeg deg 20! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 Har ikke sagt at dette er noen budrunde heller? Det står følgende i bånn av annonsen : Ved interesse, send meg en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magg3n Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 hvis du sier at det ikke er noen bud runde kan det være likeså greit å si hvilken pris du kan tenke deg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet April 17, 2013 Forfatter Share Skrevet April 17, 2013 Høyeste bud over 50 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabomannen Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 Hvor står denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet April 21, 2013 Forfatter Share Skrevet April 21, 2013 PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 Nye bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vebjørn13 Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 mulig å ta en titt på'n i kveld? bor i asker? kontakt meg på 93286539 Vebjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Denne så bra ut! Synd man har en 528 touring som må bort først :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 Takk for det, hadde jeg ikke akkurat solgt en 528i så kunne det vært interessant. Eneste som er aktuelt i innbytte er e87 bensin eller e91 bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertK Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Sendt PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet April 23, 2013 Forfatter Share Skrevet April 23, 2013 PM bestvart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Lekker bil! Husker denne fra da den gikk i Bergen, var ikke mye å sette fingeren på. Hadde det bare vært coupe.. Lykke til med salget, denne går vel fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet April 23, 2013 Forfatter Share Skrevet April 23, 2013 Takk for det jokkke Første bilen jeg har vært ordentlig fornøyd med og ikke minst feilfri i den tiden jeg har hatt den, trist at den må vekk til fordel for bil som bruker mindre drivstoff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå