turbo kim Skrevet Mai 19, 2013 Share Skrevet Mai 19, 2013 solgt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo kim Skrevet Mai 19, 2013 Share Skrevet Mai 19, 2013 solgt??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mai 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2013 Solgt? Noe galt med den, eller virker alt som det skal? PM Sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mai 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2013 Nei, bilen er ikke solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mai 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2013 Bare å kommer med bud over 60 000,- Bilen blir ikke nødvendigvis solgt til budgiver med 75 000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mai 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2013 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 Int. I bytte med en lexus is? Ellers er jeg veldig interessert i bilen. Noen feil/ mangler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2013 PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2013 Nye bilder lagt til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Syns det er rart at ikke denne er solgt enda! Må være en av de fineste sedanene jeg har sett Free bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2013 Tusen takk for det Er veldig veldig mange interesserte, men selger ikke til hvem som helst. De som prioriterer å spørre om hvordan anlegg og hvordan basskasse som følger med (ingen btw.) foran standen på denne bilen, kan bare legge det fra seg, er så få igjen av dette karosseriet i slik stand at jeg vil kun selge til de som virkelig klarer å ta vare på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Jeg tar den i mot med åpne armer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Får jeg solgt lexusen snart, kommer jeg og henter denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mai 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2013 PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mai 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2013 Bilen legges ut på finn.no ikveld da jeg trenger å få solgt forholdsvis raskt til riktig pris, pga. operasjon i kneet på privat sykehus, ikke tid til å vente de forbanna køene alle andre steder, så jeg trenger litt kapital! Etter mye interesse, men mye useriøse og potensielle kjøpere, setter jeg den til 68 000,- + om.reg. eller HBO. innen førstkommende søndag. Men jeg tar på meg muligheten for å trekke bilen for salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå