bmwf11 Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Ser ut til å være små forandringer ihvertfall på fronten på F10/F11 Facelift som kommer nå i sommer. Offisiell i Tyskland fra 19.mai2013 etter mine informasjoner. Ny versjon til venstre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Små endringer, men det vil få LED-lys som ekstrautstyr. Det ryktes også at BMW har gjort noe med den mildt sagt skuffende styre-følelsen. Er vel også å forvente at iDrive touch dukker opp.. kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Det har vel aldri vært de helt store endringene på FL på 5 serien men akkurat nok til at den nye ser veldig fresh ut i mine øyne. Pre FL har en lei tendens til å fort se gammel ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Hvorfor må de på død og liv prøve å få den til å ligne mest mulig på 3-serien..? Lyktene ser bedre ut, men dette krims-kramset under skiltet kunne de spart seg for. Uansett veldig trygt og ikke så veldig sprekt design på noen av de så vi får vente spent på neste modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwf11 Skrevet April 17, 2013 Forfatter Share Skrevet April 17, 2013 Styrefølelsen i den nye 3 serien imponerte meg så hvis de har gjort noe lignende på FL av 5 serien lover det bra. Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå