Mysemannen Skrevet Oktober 2, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2014 whaaat? selge? hvorfor? Tja først og fremst blir bilen aldri brukt lenger, nesten som jeg er i mål med modifikasjoner og er ferdig med det som jeg ville bygge den til. Med stadig eldrende biler er det som regel ting og ta tak i og nå som bilen er temmelig feilfri går det kanskje an å få noen kroner for den. Mysegarasjen stenger ikke, prioriteten mine er bare litt endret Freakshow reagerte på dette 1
Mattae Skrevet Oktober 2, 2014 Skrevet Oktober 2, 2014 Lykke til med salg vertfall Hvile AE pærer er det du satt i? så bra ut
Mysemannen Skrevet Oktober 2, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2014 Det var noe CREE LED greier, takk =)
Mysemannen Skrevet Oktober 6, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2014 Ikke lett å lage annonse når en skal få med alt, men her er et forsøkhttp://bimmers.no/topic/790426-flott-entusiasteid-e39-528-30-manuell-selges/Finn annonse kommer iløpet av uken sammen med fler bilder nå som detailing er unnagjort. wish me løk =D
lagunilla Skrevet Oktober 31, 2014 Skrevet Oktober 31, 2014 Solgt? Spotta bilen nylig i Oslo ved Oppsal. Så du meg?
Mysemannen Skrevet November 7, 2014 Forfatter Skrevet November 7, 2014 Bilen ble solgt til en hyggelig kar bosatt i Oslo, ja =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå