MariusRoren Skrevet August 15, 2014 Share Skrevet August 15, 2014 Nydelig bil! Sinnsyke bremser du har montert! albin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 16, 2014 Share Skrevet August 16, 2014 Wow! Rå jobb fra de gutta der. Hvor holder de til? Også nysgjerrig på pris... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 17, 2014 Share Skrevet August 17, 2014 Fy faen for en jobb! Det var noe strøkent! Mange lønninger kosta det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albin Skrevet August 18, 2014 Forfatter Share Skrevet August 18, 2014 Takk for alle hyggelige tilbakemeldinger . Tror jeg har fått svart alle som lurte på pris, på pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 19, 2014 Share Skrevet August 19, 2014 For en nydelig og ikke minst grom m3 du har! albin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albin Skrevet August 26, 2014 Forfatter Share Skrevet August 26, 2014 Vurderer å selge bilen for nye prosjekt. Hva mener dere er en realistisk og fornuftig pris å forlange for bilen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddrey Skrevet August 27, 2014 Share Skrevet August 27, 2014 Kan jo selge den for 200000kr til meg;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenM3 Skrevet August 27, 2014 Share Skrevet August 27, 2014 Utrolig fin og strøkent eksemplar av en flott bil! albin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusRoren Skrevet August 27, 2014 Share Skrevet August 27, 2014 Ville vel tro 350-400 er rett pris på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet August 27, 2014 Share Skrevet August 27, 2014 350-400? hva har du røyka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 27, 2014 Share Skrevet August 27, 2014 Hvor mye mener du erikyog? Jeg tenker 350 er nok for lite, men tror det begynner bli vanskelig og selge e46 m3 over 400 etter hvert.. De har rast i verdi siste månedene! Kanskje mellom 4 og 450 en plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddrey Skrevet August 27, 2014 Share Skrevet August 27, 2014 Man får ikke over 400 for m3 lengre. De som blir solgt er de som er under 300. Riktig pris er pga tilstand rundt 350;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusRoren Skrevet August 27, 2014 Share Skrevet August 27, 2014 Jeg også tror i øvre sjiktet av 4, kanskje litt over. Men spørs om han har lyst til å selge eller ha fine bilder stående på finn.no.. Synes du skal beholde denne.. Er jo i orden og klar til bruk..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albin Skrevet August 27, 2014 Forfatter Share Skrevet August 27, 2014 Jeg også tror i øvre sjiktet av 4, kanskje litt over. Men spørs om han har lyst til å selge eller ha fine bilder stående på finn.no.. Synes du skal beholde denne.. Er jo i orden og klar til bruk..? Bra det blir litt diskusjon, fint å høre forskjellige meninger . Blir nok til at jeg beholder den. Men skulle rette bud komme, vet man jo aldri. Den er i orden og klar til bruk ja . Men den blir kun tatt ut av garasjen på solskinnsdager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusRoren Skrevet August 27, 2014 Share Skrevet August 27, 2014 Bra det blir litt diskusjon, fint å høre forskjellige meninger . Blir nok til at jeg beholder den. Men skulle rette bud komme, vet man jo aldri. Den er i orden og klar til bruk ja . Men den blir kun tatt ut av garasjen på solskinnsdager Hehe, skjønner hva du mener! Når bilen er så i stand som din virker å være, er det jo moro å bruke den og bare koseskru vedlikehold.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå