TommyFF Skrevet April 18, 2013 Skrevet April 18, 2013 Hei. holder til rett ved Gardermoen og lurer på om noen i nærheten er gode på dette, og som vil fikse en felg? sprekken er på 3-4cm.
Alpejohn Skrevet April 18, 2013 Skrevet April 18, 2013 Østfold felgteknikk er vist veldig flinke med sånt De holder til i Fredrikstad da..
stig. Skrevet April 18, 2013 Skrevet April 18, 2013 du bor i nannestad,prøvd frode engelund? jeg fikk sveisa en felg hos han i fjor
TommyFF Skrevet April 18, 2013 Forfatter Skrevet April 18, 2013 Skal forhøre meg om han jeg, takk for tips det ble bra eller??
stig. Skrevet April 18, 2013 Skrevet April 18, 2013 ja vart helt greit,tett også,betalte 500 kr trur jeg tenkte ikke så mye på utseende med tanke på at det var på innsia ta felgen. du bare kjører e6 sørover å tar av ved nordisa kjører mot nordkisa "sentrum" å etter en el to km så ligger engelund racing på høyre hånd i en krapp venstre sving står masse biler utafor så du dømt til å se det
TommyFF Skrevet April 19, 2013 Forfatter Skrevet April 19, 2013 Vet hvor han holder til :)har hatt 2stk omega i mange år selv og var alltid morsomt å se hva han gjorde med sine, noen bedre enn andre selvsagt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå