Gå til innhold

Sommertreff ACR 2013 (14.-16. juni og 16.-18. august)

W-spec
 Share

Anbefalte innlegg

Er det flere som planlegger turen oppover til Mo i Rana og Arctic Circle Raceway når Sommertreff snurrer igang 14.-16. juni og 16.-18. august?

Dette er treff for de som ønsker å kjøre mye på bane! Jeg har selv vært der hvert år siden de startet opp og har sett treffene bli større og bedre for hvert år. Det er fortsatt slik at du får kjøre så mye du eller bilen din vil i løpet av helgen. På juni-treffet er det noe mer som skjer utenom med mer folk og biler, men absolutt mye kjøretid. Om det kun er mest mulig kjøring du vil ha er august-treffet midt i blinken (men har vært noe ustabilt vær tidligere).

Noen bilder Testpiloten la ut i fjor:

Mo_i_Rana.jpg

Arctic-Circle-Raceway.jpg

Jeg håper på å se flere fra forumet der oppe i sommer. Kanskje noen vil kjøre samlet oppover? Selv satser jeg på å kjøre oppover på torsdag og være klar til banen åpner kl. 10 på fredags morgen. Tre dager med "flat fjøl" og dekkrøyk (-ikke så mye fra min kraftløse bil men kanskje noen andre???).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tenker at jeg begynner med å legge ut et bilde og litt info om bilen min. Hvis flere gjør det så vet vi hvem og hva vi ser på banen. :)

628rh5laiav59forf5dd.jpg

Dekor kan komme til å variere noe, men blir ikke stor forandring.

Litt om bilen:

Motor: M50B20

Effekt: 150hk / 190nm

Bilen er en orginal 320i som har fått sveiset diff, moderat senking (var som ny levert med M-sport understell) og er lettet en del. Regner med å kjøre med gateslicks framme (hvis været tillater det) og noe som slipper litt mer bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Hadde tenkt meg innover på juni-treffet, men det er litt småting som må klaffe for å få det til.

Dessverre er jeg på jobb i August, som er veldig synd, i og med at jeg har veldig lyst til å se en JAAS-bil i aksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt meg innover på juni-treffet, men det er litt småting som må klaffe for å få det til.

Dessverre er jeg på jobb i August, som er veldig synd, i og med at jeg har veldig lyst til å se en JAAS-bil i aksjon.

Er det det som skal til er jeg sykemeldt hele August for å få sett E21 til Jørgen..

Men det er seriøst mye fete biler som skal på vårtreffet også, har feks tilbud om å få noen runder på bana i en Silvia med kompressormatet LS1 og 7-800hk. DET er galskap det.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...