S.Hafsmo Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Men det er seriøst mye fete biler som skal på vårtreffet også, har feks tilbud om å få noen runder på bana i en Silvia med kompressormatet LS1 og 7-800hk. DET er galskap det.. En blå en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 31, 2013 Share Skrevet Mai 31, 2013 Men det er seriøst mye fete biler som skal på vårtreffet også, har feks tilbud om å få noen runder på bana i en Silvia med kompressormatet LS1 og 7-800hk. DET er galskap det.. En blå en? Det vet jeg ikke, har ikke sett den bare snakket med eieren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Juni 1, 2013 Share Skrevet Juni 1, 2013 Jeg skal oppover! En liten mulighet for at jeg tar med M3n hvis den blir klar til da hvis ikke blir det sykkeltur oppover og tilskuer på treffet. Gleder meg uansett! Får satse hardere på aftertracken om det blir bare som tilskuer Bilde av bilen om noen skulle være interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 1, 2013 Share Skrevet Juni 1, 2013 Klart du skal ha med M3'n.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethW Skrevet Juni 1, 2013 Share Skrevet Juni 1, 2013 Jeg skal dit, på begge treffene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Jeg håper på å dit på august har vært der før, å for de som ikke har vært der så er det en sinnsykt arti bane!! Må prøves Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
W-spec Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2013 ProgramDette er det foreløpige programmet for vårtreffet - endringer kan skje! Fredag 10:00 - Teknisk kontroll åpnes 10:30 - Åpen kjøring 13:00 – Pause 14:00 - Åpen kjøring* 18:00 – Kosting 18:30 – Trening GT 19:30 – Åpen kjøring* 21:00 – Trening GT 21:30 – Banen stenges Aftertrackparty åpner ca kl 20:00 med servering og livemusikk! Festen arrangeres inne på hovedområdet. Lørdag 09:00 - Warmup GT 10:00 - Teknisk kontroll åpnes 10:00 - Åpen kjøring* 11:30 - Kvalifisering GT 1 & 2 12:00 - Kvalifisering GT 3 & 4 12:30 - Banen stenges for kosting 13:00 - 201m dragrace (Start/Mål) 14:30 - Finale GT 3 & 4 15:15 - Finale GT 1 & 2 16:00 - Åpen kjøring 16:45 - Banen stenges 17:30 - Breisladdkonkurransen 19:00 - Premieutdeling alle klasser (Scene Aftertrack) 20:00 - Åpen kjøring (Banen åpner etter utdelingen) 21:30 - Banen stenges Aftertrackparty åpner ca kl 20:00 med servering og livemusikk! Festen arrangeres inne på hovedområdet. Søndag 10:00 - Portene åpnes 10:00 - Teknisk kontroll åpnes 10:00 - Åpen kjøring 13:00 - Pause 14:00 - Åpen kjøring 16:00 - Banen stenges 17:00 - Publikum og deltakere forlater området. Forklaringer Under åpen kjøring vil det settes av tid til egne drifting- og lisensheat etter behov. Avgjøres av racekontroll. Hentet programmet fra Sommertreff.no og la på fargekoder og åpen kjøring, GT-lisenskjøring og andre konkurranser. Som dere sikkert ser er det ganske lite åpen kjøring for oss vanlige folk på lørdag. Jeg håper dette rettes på til neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 W-spec: Har visst om dette lenge, men ikke omfanget. Kjenner bla Morten i "organisasjonen" og har ropt fra første gang jeg hørte rykter.. Er for mange kokker der.. -Inn her å si fra så kanskje de lærer, jeg har ikke lagt skjul på min mening.. https://www.facebook.com/sommertreff?ref=ts&fref=ts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
W-spec Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2013 W-spec:Har visst om dette lenge, men ikke omfanget. Kjenner bla Morten i "organisasjonen" og har ropt fra første gang jeg hørte rykter.. Er for mange kokker der.. -Inn her å si fra så kanskje de lærer, jeg har ikke lagt skjul på min mening.. https://www.facebook.com/sommertreff?ref=ts&fref=ts Har også sagt min mening til Morten & Co. At de vil kjøre lisens er vel og bra, men da er det publikum som nå står i fokus, ikke lengre vi som kommer år etter år for å kjøre på treffene. Har vært der hvert eneste år siden de startet. Jeg vurderte i år å droppe vårtreffet, men har ikke anledning til høsten - som er et bedre "kjøretreff" hvis en ikke er redd for litt regn - så da blir det tur oppover om en ukes tid. Blir sykt morsomt likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Jeg håper på å dit på august har vært der før, å for de som ikke har vært der så er det en sinnsykt arti bane!! Må prøves Kommer du med e34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Svar fikk jeg også: Sommertreff: Hei. GT-Serien er blitt veldig populær i Norge og det er nesten 100 i Norge som driver med det og de har biler som er utrolig heftige. Bare lokalt på Mo er det en som kjører i GT-Serien med en Ferrari 458 blant annet. Flere og flere bygger nå så heftige gatebiler at det blir umulig å få lov å kjøre dem på Sommertreff og Gatebil etc under frikjøringen der man trenger skilt med forsikring for å delta. Dermed må man finne en motorsportgren som passer hvor de kan klasses inn og GT er for oss det mest hensiktsmessige. Dette er et prøveprosjekt i år for å se hvordan det går og vi tar med oss erfaringen etter dette treffet i planlegging av fremtidige treff. Tilpasse sommertreff til en Ferrari på Mo altså.. Jeg har en Formula Offroad stående bak huset, burdte ikke høst-treffet vært tilpasset den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Ble litt skuffet jeg også da jeg så at det var så lite åpenkjøring på lørdag. Søndag kjører de fleste hjem, så da er det hovedsaklig fredagen vi vanlige får kjørt. Jo kortere tid til åpenkjøring jo lengre blir køen når det endelig åpner for åpenkjøring. Det har forøvrig meldt regn hele helgen så husk å ta med oljehyret folkens! Om det blir regn blir det trolig mer åpenkjøring, verstingbilene står nok parkert da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Om det blir regn blir det trolig mer åpenkjøring, verstingbilen står nok parkert da. Retta den for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Kommer du med e34? Om det blir så er det med den ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Er jo en prøve da, GT er jo så i vinden om dagen, men den trenden snur fort igjen. Å det er jo det som har vært så konge på ACR, lite regler og mye fri kjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå