joaronn Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 [ Bilde ] [ Bilde ] Den der var rå! Her er min 540:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Nice! +1 Liker den rød fargen på BMW!Kjører også SS black evo, men jeg tror jeg må bytte, får den ikke helt ned bak. :/ men får se hva det blir til Kanskje du har link til hvor jeg kan få kjøpt likedan StanceWorks merke som du har i frontruta? Det har perfekt skala Var å kjika på Ebay, men fant ikke i rett skala :/ Jeg har et eller to sånne merker fra lowlygentlemen i chrom å selge di ligger i bilen å den er hos Jeppe ennå så får ikke sjekket før den er ferdig der men har hvertfall et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Min gamle 520i med BC Racing coilovers, m5 stabstag og ESM RS kopier og den ikke så altfor ulike 535'en som mangler bare litt senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Ser veldig fin ut den 535'en din:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BenJabba Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 +1 to all Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinsp Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 E60en min blir nye felger iløpet av kort tid håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BenJabba Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 Se her ja.. Hehe +1 Rå høyde! Merke på senk? Har du leppa under M-fronten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinsp Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Se her ja.. Hehe +1Rå høyde! Merke på senk? Har du leppa under M-fronten? Er supersport black evolution coilovers Ja har en karbon leppe fra GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BenJabba Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 Samme senk som meg. Men det ser ut som din er litt lavere bak enn min Jeg har mitt så lavt som mulig, men jeg syns ikke det er lavt nok :/ men fremme har jeg enda 2-3 cm å gå før jeg er på laveste :S Har du mye klaring på fronten med leppa på? Planlegger M-front med leppe, men, vi har ferger her ute.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinsp Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Samme senk som meg. Men det ser ut som din er litt lavere bak enn min Jeg har mitt så lavt som mulig, men jeg syns ikke det er lavt nok :/ men fremme har jeg enda 2-3 cm å gå før jeg er på laveste :S Har du mye klaring på fronten med leppa på? Planlegger M-front med leppe, men, vi har ferger her ute.... Har det justert i bunn bak jeg også menst fremme har jeg ca de samme som deg igjen å stille ned. Nye felgene blir 19" så da må jeg muligens fjerne hjelpefjøra bak tror jeg for å få fin høgd.. Usikker på hvor mye klaring jeg har..Ikke noen problem å bruke bilen med den høgden der ihvertfall Har mye ferger rundt om her også, men ikke noe problem så lenge jeg slipper å kjøre opp i 2. etasje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BenJabba Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 Perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 E60en min blir nye felger iløpet av kort tid håper jeg[ Bilde ] Deilig!!! Får bare mer og mer lyst på E60 selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Det er mye her inne som kan komme inn her i tråden.. Jørgen, hvor er du med din røde E30? (kunne vert lavere bak) Hei hei Frode Nå er den både 2,5cm lavere bak og 6-7mm lavere foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Så jææævlig strøkent stuk du har Jørgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå