Gå til innhold

Norsk Stance|Works

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nice! :D +1 Liker den rød fargen på BMW!

Kjører også SS black evo, men jeg tror jeg må bytte, får den ikke helt ned bak. :/ men får se hva det blir til :P

Kanskje du har link til hvor jeg kan få kjøpt likedan StanceWorks merke som du har i frontruta? :) Det har perfekt skala :P Var å kjika på Ebay, men fant ikke i rett skala :/

Jeg har et eller to sånne merker fra lowlygentlemen i chrom å selge di ligger i bilen å den er hos Jeppe ennå så får ikke sjekket før den er ferdig der men har hvertfall et

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme senk som meg. Men det ser ut som din er litt lavere bak enn min :shock:

Jeg har mitt så lavt som mulig, men jeg syns ikke det er lavt nok :/ men fremme har jeg enda 2-3 cm å gå før jeg er på laveste :S

Har du mye klaring på fronten med leppa på? :) Planlegger M-front med leppe, men, vi har ferger her ute.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme senk som meg. Men det ser ut som din er litt lavere bak enn min :shock:

Jeg har mitt så lavt som mulig, men jeg syns ikke det er lavt nok :/ men fremme har jeg enda 2-3 cm å gå før jeg er på laveste :S

Har du mye klaring på fronten med leppa på? :) Planlegger M-front med leppe, men, vi har ferger her ute.... :roll:

Har det justert i bunn bak jeg også:P menst fremme har jeg ca de samme som deg igjen å stille ned.

Nye felgene blir 19" så da må jeg muligens fjerne hjelpefjøra bak tror jeg for å få fin høgd..

Usikker på hvor mye klaring jeg har..Ikke noen problem å bruke bilen med den høgden der ihvertfall :) Har mye ferger rundt om her også, men ikke noe problem så lenge jeg slipper å kjøre opp i 2. etasje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...