-Roger- Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Flotte biler var det en som het Robert som hadde e92'en før deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet April 20, 2013 Forfatter Share Skrevet April 20, 2013 Flotte biler var det en som het Robert som hadde e92'en før deg? Takk Ja, det var vel kanskje det, kommer ikke på etternavn sånn i farten, men var til Bergen og hentet den i fjor høst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 En kamerat av meg du kjøpte den av Gratulerer med veldig riktig utstyrt coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BenJabba Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 En kamerat av meg du kjøpte den av Gratulerer med veldig riktig utstyrt coupe Bilen er veldig bra utstyrt og ikke minst riktig utstyrt kommer med komplett utstyrliste og hva som er gjort med bilen litt senere her må hils kameraten din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 Fant noen flere bilder av min første bmw idag Med M3 front, M-Sport Nyrer Med 20" GS Evolution II 8,5" og 10" Breie 10mm spacer foran og 18mm spacer bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Nydelig coupe du har Hvis du vil treffe likesinnede BMW eiere kan du alltids stoppe innom treffet våres til søndag https://www.facebook.com/events/215347355278541/ Er også en tråd her på bimmers under "annet bil og motorprat" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 Nydelig coupe du har Hvis du vil treffe likesinnede BMW eiere kan du alltids stoppe innom treffet våres til søndag https://www.facebook.com/events/215347355278541/ Er også en tråd her på bimmers under "annet bil og motorprat" Takk Takk Blir dessverre i lengste laget for en dags tur fra trøndelag, men bilen å undertegnede blir å finne på Lånke Motorsenter, Lørdag 27.April Håper på mye folk, bra med biler å mye kjøring for de med det i tankene Blir vel også flere treff i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2013 Alle mine gamle bmw'er. + nåværende coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Det er du som har denne ja... Så deg gli inn på gatebil. Synes det var litt kult, og litt for jævlig. Så jeg har ikke helt bestemt meg enda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2013 Det er du som har denne ja... Så deg gli inn på gatebil. Synes det var litt kult, og litt for jævlig. Så jeg har ikke helt bestemt meg enda! Hehe ble laget sånn natt til fredag før Gatebil så var nok et stunt til gatebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Det bildet der må jeg vise til Robert som hadde den før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2013 Det bildet der må jeg vise til Robert som hadde den før Det må du gjøre men vis han dette også da, sånn blir bilen om man fjerner plastidipen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Godt å høre. Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt av alt annet enn felgene, og vurdert å ha de slik. Det ble litt kult... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Will do Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå