Joatle Skrevet April 19, 2013 Skrevet April 19, 2013 Hei, min 06 e91 320d har startet å fuske litt når jeg nærmer meg 2800 omdreininger, virker som den mister kraft. Drar like godt som vanlig opp dit og så blir den bare dau, noen som har noen forslag til hva det kan være? Tidligere så dro den som bare det hele veien.. Takker for alle svar
bjart Skrevet April 22, 2013 Skrevet April 22, 2013 Kan være lambdasonen eller lekkasje i slangene rundt innsug.
Joatle Skrevet April 23, 2013 Forfatter Skrevet April 23, 2013 Slikt som lambda dukker vel opp som feil i display? Og slangene ser og høres hele ut de. Dieselfilter ja, der sier du jo noe
larserso Skrevet April 24, 2013 Skrevet April 24, 2013 Jeg hadde riktignok en 2004 E46 320d så ikke helt lik, men hadde samme symptom på min. Bytta dieselfilter og luftmengdesensor og alt funka fint. Ble aldri helt sikker på hva som løste problemet men hos meg var sensor ødelagt og filter tett på samme tid så bytta ikke en og en. Var ingen feilmelding på sensor på den bilen, men den sota veldig pga. sensoren så ville kanskje prøvd filter først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå