Oyoy Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Hei, søskenbarnet mitt vurderer denne, jeg er ikke noe 1serie guru så håpet på litt innspill syns selv den ser bra ut med riktige oppgraderinger... http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=41077385 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Hei, søskenbarnet mitt vurderer denne, jeg er ikke noe 1serie guru så håpet på litt innspill syns selv den ser bra ut med riktige oppgraderinger... http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=41077385 Ser bra ut den. Er vel et medlem her inne som har den(Nytern?). Personlig så ville jeg ikke ha kjøpt en såpass ny bil uten xenonlys, og heller ikke en 116i da disse er meget slappe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elling Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Den bilen sitter ihvertfall bra på veien. Testa den litt på vålerbanen, og understellet er meget potent. Tror ikke han vil kjede seg i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Bra kjøp er å ta i, men tøff forfra var den! Viss oppgraderingene er av stor betydning for kjøper, er den sikkert et greit kjøp. Viss ikke så hadde jeg heller anbefalt å gå for en M-sport bil med større motor og mer utstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Bilen er solgt Vært mye interesse for den og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Hadde sikkert solgt mye fortere til en bedre pris om den hadde blitt lagt ut her på forumet i stedet. Hvem i alle dager er det som kjøper bil på finn.no, lliksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Aha! Der sier du noe, engel! Neste gang ditcher jeg Finn, sparer forøvrig 489kr på det og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Yess! Finn.no er bare en kapitalistisk konspirasjon likevel. De sparte utgiftene kommer vel kjøper til gode i form av 489 kroner lavere pris, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Nåja, jeg kan strekke meg til å fylle litt ekstra luft i hjula men der stopper velvilligheten! Husk at byfolk betaler godt for fjelluft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyoy Skrevet April 26, 2013 Forfatter Share Skrevet April 26, 2013 Var søskenbarnet mitt som kjøpte, fikk han konvertert til bmw han og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå