Bayerfan Skrevet Mai 18, 2013 Skrevet Mai 18, 2013 Triste greier du opplevde. Synes du gjorde det helt riktige, å evakuere familien. Å begynne å skru på en motor som raser på 5'rpm er nok lettere sagt en gjort. Har selv sett hvilken skade en løpsk råde kan forårsake. For å si det sånn, dersom den går gjennom blokka, kommer den til å gjøre stor skade om den treffer deg i pannebrasken.
RuneBMW Skrevet Mai 21, 2013 Skrevet Mai 21, 2013 Oppdatering: Etter flere dager med helg og sol uten mekking har jeg nå fått ut turboen. Det viser seg, som nevnt, at den er helt ødelagt..... Så nå blir det turbo bytte! Noen som vet om en brukt turbo i god stand kanskje? Garrett GT2052v. Et siste spm bare: Passer GT2556v (M57D30) uten mods? Pm meg i så fall! Takk til bmw520 og rogeren for svar.
TRF Skrevet Mai 21, 2013 Skrevet Mai 21, 2013 Om du ønsker å oppgradere turbo så vær forberedt på å måtte mappe etterpå (kan være du er heldig og slipper). Men ville mye heller godt for en gen 2 gt2260v. Denne er nesten like enkel å få på. Eller enda bedre, en TRF Performance turbo, basert på denne.
bmw520 Skrevet August 5, 2013 Skrevet August 5, 2013 Da vil jeg bare informere om at denne bilen er på veien igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå