Tweety bimma Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Lenge siden jeg har vært særlig aktiv her inne men har så smått holdt på med bmw alikevel. Vet ikke om noen av "gamle gutta" er her enda ? Denne gangen har jeg kjøpt meg en 325i 94 mod. relativt pen rød (zunderrot eller hva den het) cab med hardtop. Fargen er helt fantastisk, hadde egentlig lyst på svart bil men angrer ikke et sekund på at det blei denne. Noen små ting må utbedres som på de fleste andre. Må bytte rute i softtopen,blir å bytte begge forskjermene, er ikke så mye rust men tror ikke jeg gidder å sandblåse osv. Skal ha tak i sportskinn stoler framme (og skinn bak om jeg finner til en billig penge) og ønsker meg et M tech 2 ratt, fjerne det grusomme "treværket" på dasjbord ( hva annet var å få den gangen?). Bilen er utstyrt med defa alarm men skjer ikke stort når jeg trykker på knappen(ja byttet batteri). har sett den har blinket i lampa når jeg åpnet døra ved et par anledninger(noen forslag? ) har du : sportskinn (eventuelt skinn bak å) M tech 2 ratt noe annet enn treverk lister Så send meg en pm Vel nok prat, vet alle er glad i bilder så ta ta : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Ser bra ut Eneste jeg ville forandret, må være blink og øyelokk. Hehe. Kan det være Sienarot Metallic du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet April 20, 2013 Forfatter Share Skrevet April 20, 2013 Ser bra ut Eneste jeg ville forandret, må være blink og øyelokk. Hehe.Kan det være Sienarot Metallic du har? takk takk ja skal vel være enig i blinkers (skulle hatt noen som matcha hovedlyktene bedre) , men øyelokka syns jeg er stilig(må lakkes skikkelig da fargen ikke er helt riktig ) blei nysgjerrig så måtte ut å sjekke, stemte bra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Tenkte meg det. Perfekt farge for E36 (2-dørs hvertfall), en av favorittene mine på E36, sammen med Byzanz, Avus blå og svart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet April 20, 2013 Forfatter Share Skrevet April 20, 2013 HELT enig! måtte søke opp Byzanz men alle de er knall fine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Flott bil:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet April 21, 2013 Forfatter Share Skrevet April 21, 2013 Flott bil:-) takk:) med litt kjærlighet så blir den strøken au Sjekka opp litt i forhold til bytte bakrute å det så ikke ille ut å gjøre sjøl. så skal bestille ny rute mandag, samt et besøk hos lakkerern min for å avtale tid for å lakkere forskjermer etc. Har et par spm til dere cabguruer der ute: Når jeg lukker igjen caben så stopper det ca 30 cm fra fullstendig lukket, er dette normalt? ( må ta resten manuelt) og er det no punkter som bør jevnlig smøres opp på detta? Vinduet på passasjerside går ikke ned når man åpner døra, hvor er sensor for dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet April 23, 2013 Forfatter Share Skrevet April 23, 2013 da går det fremover her \:D/ . Nye skjermer er kjøpt inn,bryter til ene vindue,div deksler osv som ikke var helt strøkne,bakrute er bestilt og fått klar signal for lakk om et par uker så da bør det bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 pen bil, denne fikk jeg lyst på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Fin denne ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Mai 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2013 pen bil, denne fikk jeg lyst på! Fin denne ja takk takk Kommer til å sette i gang med et aldri så lite stereo prosjekt så fort jeg får tak i spillern jeg vil ha : http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=772801 (HAR DU EN SÅNN Å SELGE TIL EN RIMELIG PENGE SÅ SEND MEG EN PM) Det å få 2 din spiller inn i e36 krever litt jobb men gleder meg stort Har også tenkt å bytte ut 12" med 2 stk 10 å lage kasse som utnytter plassen noe bedre (ettersom det er en tanke trangt baki der kommer også til å bytte ut original høyttalere med noe bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Mai 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2013 tja litt forandring i planene, blei en sånn spiller istedenfor :http://www.bilxtra.no/hjem/bilutstyr/lyd-bilde/multimediaspillere/kenwood-multimediaspiller-med-navigasjon-og-bluetooth/ noen som har no erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 Denne har gått forbi meg gitt, Gratulerer og velkommen i klubben cruise BMW med take nede! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Mai 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2013 kan vel fort være du ser den etter som vi holder til i samme område Er min første cab å må si jeg nyter det \:D/ er litt typisk med detta været om dagen da, men blir vel noen fin fine dager i løpet av sommeren Blei fint i dag men i dag går den inn på verksted mitt for å bytte rute på softtoppen og begynne på stereo prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 Sommeren har såvidt startet, blir nok mange flere fine dager Bare å hilse hvis vi møtes langs veien! Pøs på med bilder av helgens morro når du er ferdig da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå