///Aleks\\\ Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnk ... 5&make=749 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Det var stiv pris gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 ojda................ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 stiv pris for en 02 530?? halo da prisn er dsa grei dn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Hvilken planet lever du på da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Høy km så detvar vel litt dyrt. Min har gått 100k mindre,og koster 5k mer. Jeg synes min i utgangspunktet er dyr. 525 dog Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Høy km så detvar vel litt dyrt. Min har gått 100k mindre,og koster 5k mer. Jeg synes min i utgangspunktet er dyr. 525 dogSent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Sjelden jeg gidder å bry meg i andre salgstråder, både du og trådstarter har relativt dyre E39'er for salg men trenger kansje ikke å få slengt slike kommentarer for det?? Tenkte da mest på Otis Bilene er helt sikkert fine og bra osv osv. Om de selges for pris forlangende gjenstår å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Neivel, jeg skal moderere meg til å ikke skrive slike kommentarer. Ellers var bilen veldig flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Ligger jo ingen ute nå som er noe nevneverdig billigere som er i nærheten utstyrsmessig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Aleks\\\ Skrevet Mai 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2013 Grunnet høy pris vs km er fordi det er ganske nylig montert ny turbo , girkasse , innsug og luft- kompressor. Og at det ellers er en meget spessiel bil. (Heller ikke jeg som har pris satt den) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Aleks\\\ Skrevet Mai 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=41684351 ny anonse og ny pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Hvordan er den mtp på rust og skader i karosseri ? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 Får hva mann betaler for! Får sikkert billigere enn denne men om mann da må bytte alt han har byttet så ble det plutselig ikke så billig å kjøpe en billigere en uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 Uten å måtte skrike for høyt nå, så er vel denne kanskje like greit kjøp minus farge;http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=41719165 Uten å måtte skulle behøve å si det så er dette en salgstråd.... Er du en sånn forbanna annonseselger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Aleks\\\ Skrevet Juni 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2013 hei , vist dere fortsatt lurer fortsatt er det meste oppigjen lakkert som panser , fangere og bag. luke. den er også fått en runde behandling med bulk spesialisten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå