740AV Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Må enten ha en ny 16:9 videomodul eller koble videomodulen bort for å få fullt bilde. Tror kansje de som har originalt installert videomodul må ha en bypass kabel hvis en skal ta den bort. Jeg som har ettermonteringskabelnett kan plugge ut den blå pluggen på videomodulen og plugge den inn istedet for den blåe på navileseren. Vet ikke om dette går hos de som har originalt opplegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 eg har fullt navi og meny bilde sammen med gammel 4:3 video modul. MEN, setter eg inn mk2 navi leseren, så har eg 4:3 bilde igjen. MEN, nå når eg har ryggekamera, og denne slår inn, så endres bildet til 4:3. funket å ta den blå fra videomodul og sette inn på blå i navi leser hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2013 Kan man se ut i fra disse bildene hvem enhet jeg har bak? Om det er MK 1.2.3 eller 4? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik O Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 jeg satte i 16/9 skjermen uten og skifte ut noe annet i bilen, det fulgte med en cd som jeg puttet i navileseren, og da funket det helt som det skal. Jeg hadde MK2 navi. Så jeg tror ikke det er nødvendig med og fjerne noe modul osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2013 Dette står på utstyrslista mi. S609A Navigation system Professional S602A On-board monitor withTV S694A Provisions for BMW 6 CD changer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Du har en mk3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2013 Har bytta til 16:9 sljerm nå. Men fått lite bilde. Hvordan fikser jeg det? Bytte modul. Koble tv modul i navigasjon? Bytte til mk4? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Mener du får widescreen om du kobler ut videomodulen, og plugger kabelen som før gikk til videomodulen, rett inn i MKIII'en. Vil du beholde funksjonene fra videomodulen, må du kjøpe en som takler 16:9. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2013 Ok. Ingen behov for video. Tar jeg da kabel ut av video og plugger rett i navi'n. Og den som går i navi nå bare ligger løs uten og kobles noe sted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Ja, det er kabelen som går til TV-tuneren som vil ligge løst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2013 Ja, det er kabelen som går til TV-tuneren som vil ligge løst. Skal kabelen til tv modul ligge løst? Jeg trodde den fra tv modulen skulle kobles i navigasjonen. Og den fra navigasjon ligge løs?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 ta den blå fra tv tuner å sett inn i navi leser. den fra navi leser ligger løst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2013 ok.. ut og prøve nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2013 For og få kart og veibeskrivelse. Må jeg ha MKIV da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå