MagnusSør Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Nordmøre Gatebilklubb sitt Vårtreff 2013 "Treffets Fineste Bil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet April 30, 2013 Forfatter Share Skrevet April 30, 2013 Et lite bilde med pokalen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2013 Da blir det montering av leppe i nærmeste framtid Håper på å bli fårnøgd Takk til Automote for raskt arbeide Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2013 Idag ble det leppe å gitt men må forandre litt på innkjørsla til gårdsplassn fint skal det være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gs123 Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 Unnskyld at jeg sier det, men fy faen den leppa kledde ikke bilen! Hadde aldri i livet vurdert en sånn leppe. Men selvfølgelig er det opptil deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2013 Unnskyld at jeg sier det, men fy faen den leppa kledde ikke bilen! Hadde aldri i livet vurdert en sånn leppe. Men selvfølgelig er det opptil deg selv Det er klart alle må få ha sine egne meninger Har full fårståelse om dere syns den ble "litt mye" Var litt i tvil selv å, men tenkte at det kanskje var får at den var litt uvant får se om jeg beholder den eller ikke Har værtfall prøvd det nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2013 Et lite stemningsbilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2013 Vurdere å lakkere leppa mattsort, noen som har noe formening om akkurat dette? Tar den seg bedre ut i blå? Syns kanskje det blir litt mye blå på front i forhold til hekk.. :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Rexten Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Vurdere å lakkere leppa mattsort, noen som har noe formening om akkurat dette? Tar den seg bedre ut i blå? Syns kanskje det blir litt mye blå på front i forhold til hekk.. :-/ Lakk den silke matt eller blank sort så følger den shadowline fargen. Og lakk defusoren bak i samme slengen. Så blir det en helt annen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 Vurdere å lakkere leppa mattsort, noen som har noe formening om akkurat dette? Tar den seg bedre ut i blå? Syns kanskje det blir litt mye blå på front i forhold til hekk.. :-/ Lakk den silke matt eller blank sort så følger den shadowline fargen. Og lakk defusoren bak i samme slengen. Så blir det en helt annen bil. Det kanskje funker bra ja Har tenkt på diffusoren i samme farge ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Leppa gjør seg nok my bedre i blank sort ja og ja, diffuseren i samme farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 Leppa gjør seg nok my bedre i blank sort ja og ja, diffuseren i samme farge Tror nok det jeg også Orginal Diffussor er veldig tamt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Ser at jeg formulerte meg litt rart i forrige innlegg, men jeg mente sort blank diffuser også. Gråfargen går ikke igjen noe sted på bilen. Jeg kjøpte facelift-diffusor til min E91 og lakkerte den sort blank. Syns det var et bra løft på hekken, da den har en liten profil nede langs kanten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 Ser at jeg formulerte meg litt rart i forrige innlegg, men jeg mente sort blank diffuser også. Gråfargen går ikke igjen noe sted på bilen.Jeg kjøpte facelift-diffusor til min E91 og lakkerte den sort blank. Syns det var et bra løft på hekken, da den har en liten profil nede langs kanten. Blir nok beholdt den orginale og kun lakkert blank sort sammen med leppa Denne blir å finne på finn.no snart, da jeg skal ha meg en litt mer praktisk Har endelig kommet over en så da må man bare slå til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2013 Da er god bilen klar for å selges Jeg har allerede klekket ut et nytt prosjekt når denne forlater garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå