Gå til innhold

Bmw E-92 320d M-Sport LeMans :) På Finn.no igjen(Nye Bilder)

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Unnskyld at jeg sier det, men fy faen den leppa kledde ikke bilen! Hadde aldri i livet vurdert en sånn leppe. Men selvfølgelig er det opptil deg selv

Det er klart alle må få ha sine egne meninger :) Har full fårståelse om dere syns den ble "litt mye" :) Var litt i tvil selv å, men tenkte at det kanskje var får at den var litt uvant :) får se om jeg beholder den eller ikke :) Har værtfall prøvd det nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurdere å lakkere leppa mattsort, noen som har noe formening om akkurat dette? Tar den seg bedre ut i blå? Syns kanskje det blir litt mye blå på front i forhold til hekk.. :-/

Lakk den silke matt eller blank sort så følger den shadowline fargen. Og lakk defusoren bak i samme slengen. Så blir det en helt annen bil. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurdere å lakkere leppa mattsort, noen som har noe formening om akkurat dette? Tar den seg bedre ut i blå? Syns kanskje det blir litt mye blå på front i forhold til hekk.. :-/

Lakk den silke matt eller blank sort så følger den shadowline fargen. Og lakk defusoren bak i samme slengen. Så blir det en helt annen bil. :-)

Det kanskje funker bra ja :) Har tenkt på diffusoren i samme farge ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at jeg formulerte meg litt rart i forrige innlegg, men jeg mente sort blank diffuser også. Gråfargen går ikke igjen noe sted på bilen.

Jeg kjøpte facelift-diffusor til min E91 og lakkerte den sort blank. Syns det var et bra løft på hekken, da den har en liten profil nede langs kanten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at jeg formulerte meg litt rart i forrige innlegg, men jeg mente sort blank diffuser også. Gråfargen går ikke igjen noe sted på bilen.

Jeg kjøpte facelift-diffusor til min E91 og lakkerte den sort blank. Syns det var et bra løft på hekken, da den har en liten profil nede langs kanten.

Blir nok beholdt den orginale og kun lakkert blank sort sammen med leppa :) Denne blir å finne på finn.no snart, da jeg skal ha meg en litt mer praktisk :) Har endelig kommet over en så da må man bare slå til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...