geira Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Da ble det jaggu en bmw på meg også. 520i 97 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geira Skrevet April 25, 2013 Forfatter Share Skrevet April 25, 2013 Da gjenstår det bare å se om jeg blir like fornøyd med denne som jeg var med audien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Skal ikke mye til Auda/Flaudi. Kaller min far sin A6 for Auda Ulyd. Eller Audi A6uell. Er så mange rare feil på den, at man nesten bare må le når man kjører den. Hehe Men nok tull.. Ser ut som et pent eksemplar dette. Hvilke planer har du for denne, da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geira Skrevet April 25, 2013 Forfatter Share Skrevet April 25, 2013 Når sant skal sies, så hadde jeg ikke mye tull med min A4. Ang planer så vet jeg faktisk ikke. Noen innspill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 LED i grøftlys, tone ruter, detailing av lakk og nye typen skilter Edit: Og faceliftpanser med større nyrer ser 1000 ganger bedre ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Ingen forskjell på preface og facelift panser, kun nyrene. M5 preface hadde også nyrer med breie kanter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geira Skrevet April 25, 2013 Forfatter Share Skrevet April 25, 2013 Skal ihvertfall polere den. Gamle eier var glad i maskinvask ser det ut som. Ulempene på bilen er at det ikke er hengefeste samt litt store hjul ( 265 bak og 235 forran ). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geira Skrevet April 25, 2013 Forfatter Share Skrevet April 25, 2013 Noen som har den skruen som man fester verktøyhylla på bagasjelokket? . Min er knekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Ingen forskjell på preface og facelift panser, kun nyrene. M5 preface hadde også nyrer med breie kanter. My bad! Hehe Nyrer med bredere kanter, da! 235 og 265 er da ikke så stort på 5-serie samme jeg har har på E46en og forrige E46 på 19" Hadde litt bredere igjen på 5-seriene mine. Men alt er jo relativt, og smak. Du gjør som du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Hadde nok gjort seg med hvite lys ja som nevnt og vertfall en m front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geira Skrevet April 25, 2013 Forfatter Share Skrevet April 25, 2013 Nå er jeg ganske fersk i bmw gamet. Nyrer, er det de luftintakene i panser? Så også idag at jeg faktisk mangler den dekselet hs bak. Den som ligger over teppe og opp mot sete. . Noen greie steder å få tak i dette på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geira Skrevet April 25, 2013 Forfatter Share Skrevet April 25, 2013 Ang dekkbredden, så må jeg nok innrømme at det passer godt på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Nyrer er luftinntak på panseret, ja! Du kan rote gjennom delekatalogen på realoem.com. Finner også delekatalog på gsbildeler.no Og når du finner delenummer på tingene du skal ha, kan du skrive dem direkte inn i søkefeltet i handlekurven på koed.no. Da får du opp alternative deler og originaldeler Du får kjøpt de fleste delene du kan tenke deg, og fra mange steder. Også et gigantisk bruktmarked for deler. Ganske kjekt å være BMW eier om man skrur litt selv. (Mtp deletilgang) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geira Skrevet April 25, 2013 Forfatter Share Skrevet April 25, 2013 Har fått med meg at koed er rimelig ja, men selvfølgelig så har ikke dem skruen til verktøy hylla. Må vel bare bestille ifra gs da og betale mer i frakt enn delene koster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Koed har ikke så mye i nettbutikken deres, men hvis du finner delenummer og søker i handlekurven på koed, får du kjøpt delen rimelig der. Sålenge du har delenummer, har koed delen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå