Glenglen Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Hei alle som tar bilder på treffet den 28. april 2013 i Tønsberg! Hvis du har og ønsker å dele bilder med oss fra treffet, vennligst legg de i denne tråden. Vi ønsker og samle så MANGE bilder som mulig her! alt fra mobil bilder til de råeste fotograf bildene Mvh Glenn og Kenneth Cars & Coffee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 28, 2013 Forfatter Share Skrevet April 28, 2013 Takk for flott oppmøte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Kommer med bilder etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Orker ikke å redigere bildene, så jeg legger ut alle, dog noen med litt ymse kvalitet... Jeg var så heldig som fikk kjøre johnja sin F30 335i i dag. For en bil... ubeskrivelig. Rolling shots ble bare tull, men syns noen ble kule. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Gleder meg til å se bilder fra treffet, fikk ikke blitt med, men bilder er gøy å se likevel Ser ut som et veldig vellykket treff med utrolig bra oppmøte. Veldig bra jobba Kenneth og Glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Det var mye rått å se idag! Ikke bare fra BMW sin side, men VAG og! Var kjempe morro å kjøre sammen i kolonne fra drammen:D Hørte mange gromme lyder i tunnelene Så dum som jeg var, valgte jeg å ta på meg shorts!! Hadde et lite håp om at det skulle bli sol. Dro hjem litt tidlig, og da ble det heller ikke knipsa så mange bilder. ... men noen ble det. kjempe bra oppmøte! For en RÅ front! Denne fikk hvertfall min stemme! Gratulerer, M3 Yngve! Hehe, bilen til brodern. "kona" hans var litt uheldig her om dagen. Dette var alt jeg hadde... gleder meg til å se noen fete bilder:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Et LITE utdrag fra noen av bildene jeg tok.. Kommer med mange flere må bare redigere og slette litt osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 er det her jeg finner ut alt jeg har gått glipp av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Film fra en kolonne ankom plassen film fra en annen kolonne ankomhttps://www.facebook.com/pages/Bimmerno ... 0301246839 flere bilder/filmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 er det her jeg finner ut alt jeg har gått glipp av? hahah ja! jævla russefaen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clausfox Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 artig treff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Kjipt at jeg måtte prioritere annerledes når det var så sykt bra oppmøte :/ Æsj! Men godt å se folk tok masse bilder, mye tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Mye bra bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Masse bra bilder her, gleder meg til resten Angrer på at ikke jeg tok noen bilder, ikke av min bil en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå