Stianpa Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Hei folket. Har da gått til innkjøp av en BMW E60 520i M-Sport BMW har alltid vært noe for meg men aldri hatt det før nå. Storfornøyd foreløpig og bilen er en drøm å kjøre!! Diverse er gjort med bilen fra før men kunne tenke meg å gjøre noe med den, men vil gjerne ha tips eventuelt Det som er på bilen av utstyr og ettermontert: -M-Sport utvendig og M-Sport ratt med varme. -Sportseter, Cruisecontrol, osv -Senket (godkjent i vognkort) -Sota ruter (45 % innsyn) -19" M felger 275 bak 235 foran -LED i grøftelys, skiltlys, angel eyes og dører -Svarte nyrer -Blackline baklykter +++ Stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Pen bil Tips til ting du kan gjøre med den: Bruk pengene på bensin, kjør og kos deg! Disse er også pen med diffuser (list i bakfanger, over eksos) i sort høyglans. Kan enten lakkeres eller folieres billig. Ellers får du ha velkommen til forumet, og gratulerer med din første BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianpa Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Pen bil Tips til ting du kan gjøre med den: Bruk pengene på bensin, kjør og kos deg! Disse er også pen med diffuser (list i bakfanger, over eksos) i sort høyglans. Kan enten lakkeres eller folieres billig. Ellers får du ha velkommen til forumet, og gratulerer med din første BMW Takker for det hatt sansen for disse siden de kom på markedet, eneste jeg bet helt sikkert at jeg skal gjøre er å få led i alle lys innvendig. Er allerede i dører, angel eyes og skiltlysa så tenkte å fullføre den hvertfall, skal tenke litt på den diffuseren Legger opp flere bilder da jeg får redigert bort skiltet. Tittet litt innom her før jeg ble medlem å så fikk jeg samla meg innpå her nå i natt hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Du kan jo bare slenge bildene innom paint programmet, og tegne hvitt over nummeret. LED inni er ikke feil, nei! Angående diffuseren.. Tenkte den var fin å anbefale, siden du har sort leppe nederst foran, og det da vil matche litt bedre E60 har stor rumpe, og i ren sølv, blir det fort litt "kjedelig", men det er jo såklart smak og behag. Holdt på å kjøpe en sølv E60 selv, for et par måneder siden, og da var det sort diffuser som var planen. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianpa Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Det jeg tenkte å gjøre men sitter med iphone så blir litt vanskelig nå, hehe får gjøre det i morgen kanskje ta noen nye bilder også. Skal prøve å se for meg svart diffuser i løpet av dagen. Men så var det over til LED innvendig, da trenger jeg 4 x "Map" lys og 2 "dome" lys, lirer fælt på hvilke pærer jeg må ha da hehe, noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 De selger kit hos gsbildeler.no største kitet har 10 pærer mener jeg. Skriv inn skiltnummer i nettbutikken, så trykker du på "lykter", så "Pærer/Laminex", og blar ned til ca. på midten av listen. Der har de 2 sett, ett med ca 4 pærer, og ett med ca 10 pærer. Edit: Eller så må du finne ut hvilke pæretyper du har, og ebaye det e.l. f.eks. w5w og w6w Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianpa Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Okei skal se hva jeg finner. Har noen småplaner videre å men er litt usikker på de. Har lyst å sette inn AUXopplegg å oppgradere anlegget litt da jeg syns det mangler litt både på bass å treble, noe som er litt synd men ikke umulig å gjøre noe med Men kommer hvertfall nye / flere bilder i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Ja, det er slike ting som er viktig! Hvertfall for meg. Etter det tekniske er i orden, så kommer lakktilstand, kvalitetsfølelse og at det er et trivelig førermiljø (strøkne knapper og lister, fin og ren lyd i stereo), og til slutt utvendige kosmetiske oppgraderinger. Stor navi er ofte penere enn liten navi. Navi er ofte penere enn kun radio/kassett/CD-spiller. Ny navi kan være penere/bedre enn gammel navi. Slike oppgraderinger er koselig for fører, og gjør det triveligere å sitte i kupeen. Aux/USB/bluetooth osv. er jo også kjekt Og bare legg ut masse bilder! Det du hadde av fronten i ste, så ganske bra ut, så du må bare fikse og legge ut igjen slik at andre får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianpa Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Sliter litt med dugg i lyktene. Har prøvd noe men det kommer igjen etter vask / regn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Veldig flott bil du har skaffet deg der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianpa Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Takker, fornøyd som en liten unge i godteributikken Er jo så herlig å kjøre disse store 5erne! Lite uhell med ene felgen i dag men pusse litt så blir det bra, kjedelig å kantkjøre disse felgene men :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianpa Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianpa Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Bilder fra annonsen, skal ta noen nye så fort jeg får vasket bilen og det er penvær Forresten noen som har tips angående dugg i frontlyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KBF Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Tips for dugg i lykt: 1: Sett steikeovnen på 30-40 grader 2: Skru lykta av bilen 3: Ta ut alle pærer som er mulig og åpne ALT som kan åpnes av luftig 4: Sett lykta inni ovnen og roter den rundt etter behov 5: Når fukten er vekke så monter lykta igjen på bilen 6: Når pærer og slikt skal i igjen, så legg litt silikon på pakningene 7: Håp at det er dette som gjør det og at du ikkje har lekasje i pakinger i overgang fra lykteglass til lykte huset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianpa Skrevet April 30, 2013 Forfatter Share Skrevet April 30, 2013 Skal prøve det Har prøvd med varmeblåser men det kom tilbake . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå