Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folket.

Har da gått til innkjøp av en BMW E60 520i M-Sport

7awh5nlm6niupkn6f8zu.jpg

7gmtuwv9g2bylvwp3ymc.jpg

BMW har alltid vært noe for meg men aldri hatt det før nå.

Storfornøyd foreløpig og bilen er en drøm å kjøre!! :D

Diverse er gjort med bilen fra før men kunne tenke meg å gjøre noe med den, men vil gjerne ha tips eventuelt :)

Det som er på bilen av utstyr og ettermontert:

-M-Sport utvendig og M-Sport ratt med varme.

-Sportseter, Cruisecontrol, osv

-Senket (godkjent i vognkort)

-Sota ruter (45 % innsyn)

-19" M felger 275 bak 235 foran

-LED i grøftelys, skiltlys, angel eyes og dører

-Svarte nyrer

-Blackline baklykter

+++

Stian

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Pen bil :)

Tips til ting du kan gjøre med den: Bruk pengene på bensin, kjør og kos deg!

Disse er også pen med diffuser (list i bakfanger, over eksos) i sort høyglans. Kan enten lakkeres eller folieres billig.

Ellers får du ha velkommen til forumet, og gratulerer med din første BMW :)

Skrevet
Pen bil :)

Tips til ting du kan gjøre med den: Bruk pengene på bensin, kjør og kos deg!

Disse er også pen med diffuser (list i bakfanger, over eksos) i sort høyglans. Kan enten lakkeres eller folieres billig.

Ellers får du ha velkommen til forumet, og gratulerer med din første BMW :)

Takker for det :)

hatt sansen for disse siden de kom på markedet, eneste jeg bet helt sikkert at jeg skal gjøre er å få led i alle lys innvendig. Er allerede i dører, angel eyes og skiltlysa så tenkte å fullføre den hvertfall, skal tenke litt på den diffuseren :)

Legger opp flere bilder da jeg får redigert bort skiltet.

Tittet litt innom her før jeg ble medlem å så fikk jeg samla meg innpå her nå i natt hehe.

Skrevet

Du kan jo bare slenge bildene innom paint programmet, og tegne hvitt over nummeret. :)

LED inni er ikke feil, nei!

Angående diffuseren.. Tenkte den var fin å anbefale, siden du har sort leppe nederst foran, og det da vil matche litt bedre :) E60 har stor rumpe, og i ren sølv, blir det fort litt "kjedelig", men det er jo såklart smak og behag. Holdt på å kjøpe en sølv E60 selv, for et par måneder siden, og da var det sort diffuser som var planen. Hehe

Skrevet

Det jeg tenkte å gjøre :)

men sitter med iphone så blir litt vanskelig nå, hehe får gjøre det i morgen :) kanskje ta noen nye bilder også.

Skal prøve å se for meg svart diffuser i løpet av dagen.

Men så var det over til LED innvendig, da trenger jeg 4 x "Map" lys og 2 "dome" lys, lirer fælt på hvilke pærer jeg må ha da hehe, noen som vet?

Skrevet

De selger kit hos gsbildeler.no største kitet har 10 pærer mener jeg. Skriv inn skiltnummer i nettbutikken, så trykker du på "lykter", så "Pærer/Laminex", og blar ned til ca. på midten av listen. Der har de 2 sett, ett med ca 4 pærer, og ett med ca 10 pærer. :)

Edit: Eller så må du finne ut hvilke pæretyper du har, og ebaye det e.l.

f.eks. w5w og w6w

Skrevet

Okei skal se hva jeg finner.

Har noen småplaner videre å men er litt usikker på de.

Har lyst å sette inn AUXopplegg å oppgradere anlegget litt da jeg syns det mangler litt både på bass å treble, noe som er litt synd men ikke umulig å gjøre noe med :)

Men kommer hvertfall nye / flere bilder i dag :)

Skrevet

Ja, det er slike ting som er viktig! Hvertfall for meg.

Etter det tekniske er i orden, så kommer lakktilstand, kvalitetsfølelse og at det er et trivelig førermiljø (strøkne knapper og lister, fin og ren lyd i stereo), og til slutt utvendige kosmetiske oppgraderinger. Stor navi er ofte penere enn liten navi. Navi er ofte penere enn kun radio/kassett/CD-spiller. Ny navi kan være penere/bedre enn gammel navi. Slike oppgraderinger er koselig for fører, og gjør det triveligere å sitte i kupeen.

Aux/USB/bluetooth osv. er jo også kjekt :)

Og bare legg ut masse bilder! Det du hadde av fronten i ste, så ganske bra ut, så du må bare fikse og legge ut igjen slik at andre får se :)

Skrevet

Takker, fornøyd som en liten unge i godteributikken :D

Er jo så herlig å kjøre disse store 5erne!

Lite uhell med ene felgen i dag men :( pusse litt så blir det bra, kjedelig å kantkjøre disse felgene men :/

Skrevet

Bilder fra annonsen, skal ta noen nye så fort jeg får vasket bilen og det er penvær :)

z2g9iwew8sv9pjpsh0xw.jpg

dfz1bfyamza9t8zwtscn.jpg

iqbb69esoabszu1n32mp.jpg

37phtfrd32th020dq428.jpg

Forresten noen som har tips angående dugg i frontlyktene?

Skrevet

Tips for dugg i lykt:

1: Sett steikeovnen på 30-40 grader

2: Skru lykta av bilen

3: Ta ut alle pærer som er mulig og åpne ALT som kan åpnes av luftig

4: Sett lykta inni ovnen og roter den rundt etter behov

5: Når fukten er vekke så monter lykta igjen på bilen

6: Når pærer og slikt skal i igjen, så legg litt silikon på pakningene

7: Håp at det er dette som gjør det og at du ikkje har lekasje i pakinger i overgang fra lykteglass til lykte huset..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...