Henrik... Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Er så frekk at jeg lager min egen bildetråd jeg Har vel over 100 bilder som skal legges ut, så de kommer etterhvert som jeg får redigert og lasta de opp. Har flere bilder enn de som blir lasta opp her, så er bare å spørre om jeg har et av din bil Litt fotorust her, men det kommer seg vel etterhvert utover sesongen. Bra gjennomført treff med fete biler og hyggelige bimmers-folk. ikke minst arrangørene PS. Lik siden min på facebook. Der kommer alt av bilder fra div treff i sommer. BMW, gatebil, Ford, Trackday osv. http://www.facebook.com/hmfotografi Dette var det jeg rakk i kveld.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Kan slenge med et av bildene fra den lille E36 shooten som var "etter" treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Flotte bilder og biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Flotte bilder og biler +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Det siste bildet var kult:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Mye bra bilder her ja! Likte veldig godt det siste bilde Du har ikke tilfeldigvis bilder av bilen min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet April 30, 2013 Forfatter Share Skrevet April 30, 2013 Takker gutta, er alltid motiverende med positiv respons på bildene har masse mer, blant annet et par av din, magnusHN. Grattis med pris på treffet forresten, fortjent! Mer bilder kommer i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Flotte bilder Henrik tilogmed et fint et av min der ser man godt at den trenger spacing bak haha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Utrolig flotte bilder og biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Fine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet April 30, 2013 Forfatter Share Skrevet April 30, 2013 Takk! har bilde av din også advannor, dessverre ikke det beste men. det var så trangt og mye folk, så dårlig egnet plass til foto. Men bilde kommer i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Nice! Bra bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BenJabba Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Takk! har bilde av din også advannor, dessverre ikke det beste men. det var så trangt og mye folk, så dårlig egnet plass til foto. Men bilde kommer i kveld Liker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Kan slenge med et av bildene fra den lille E36 shooten som var "etter" treffet [ Bilde ] Synd ikke jeg ble igjen og ble med på dette. Men nå er jo ikke bilen min som noen av disse da.... Utrolig kult bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå