Vegard welle Skrevet Juni 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2013 Opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2013 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2013 Opp! Lov og komme med bud på deler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet Juli 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2013 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 passer interiøret i Touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 Hmm det vet jeg faktisk ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Hmm.. Jeg får høre med Koed. Er på utkikk etter slikt interiør.. Pris eventuelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 Tenkte 6000,- Det ser litt skittent ut på bilder, men kan eventuelt ta noen fler bilder hvis du er int. så du ser att ikke det er veldig slitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Ja, det hadde vert fint. Er interessert i m3 ratt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Samt ///m side lister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 Skal få tatt noen bedre bilder etter jobb i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Ja, takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Ja, takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2013 Blei overtid på jobb idag så kom hjem først nå.. Men skal få tatt bilder i morgen! Men tror desverre ikke baksetene passer, framstolene skal være samme men ikke bak tydeligvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 Hei, ja.. Sendte Mail til Koed. Der sa de att dørtrekk, bag og framme, + frontstoler er like, men dessverre ikke baksetet.. Ønsker fortsatt bilde, da jeg kan kombinere delskinn frontstoler med skinn bakseter dersom jeg får tak i det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå