Djwik Skrevet Oktober 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2013 ja får gjort litt å littmen den blir fiksa og brukt som delebil samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 fått gjort no mer eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Oktober 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2013 ja hadde ei god økt på den i dag fått sveisa gulvet ferdigskal få sveisa en liten bit på kanelen under høyre forskjermen i mårraog etter det så har jeg bremserør bak igjen pluss å tette eksosen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39Tobbe Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Du er flink Flott at du tar vare på E39. Herlige biler, savner min noen ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Oktober 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2013 ja den er jo nødt for å leve noen år til denne bilen her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Oktober 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2013 fått sveisa ferdig gulvet og fått litt farge på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet November 3, 2013 Forfatter Share Skrevet November 3, 2013 gulvet er nå ferdig sveisa,lakkert og tectylerthar nå begynt på bremserøra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Desember 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2013 Bremserøra er nå ferdig Så nå er det bare hive bilen sammen igjen å få den eu godkjent og skilta og få brukt bilen Vil si meg forsynt med bremse rør for en stund nå har jo holdt på med det i heledag på jobb også har vel lov å kalle det jævla knote jobb Men det er sånn det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Januar 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2014 ja har vert dårlig med updates på denne bilen men bilen er nå så å si ferdigskal på eu kontroll til ukabilen er også til salgs da jeg er nødt for og kvitte meg med den selges eu godkjent for 25.000,- jeg får desverre ikke satt skilt på bilen selvså den må hentes på prøveskilter ingen skyldige avgifter utenom års avg for 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Januar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2014 da var bilen eu godkjent i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Januar 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2014 Har fått skilter i dag Kjørte bilen hjem fra jobb i dag og igjen fikk oppleve murphy's law Fikk en kjølevæske lekasje i vann røret fra vannpumpa til varme apparatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 31, 2014 Share Skrevet Januar 31, 2014 Kan jeg spørre om hvordan du merket det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Februar 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2014 Merka tempen på motoren gikk opp over og at varme apparatet varmet dårlig på 32 grader Åpnet panseret og så at det dampet fra midt på motor og lyste inn under insuget da så jeg det boblet og dampet fra vannrøret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 okei takker for svaret håper det ordner seg for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Februar 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2014 kan oppdatere nå at det ikke var vannrøret men kobber ringen på en slange kobling på toppen bytta kobber ring og skrudde sammen igjen ingen lekasjer å finneog motor funka bra nåogså løsna endeleddet på bilen i en høyre sving i dag så mista styringa under kjøringfikk også da vert borti en bil men blei ingen store skader fikk skarpet opp venstre side alt gikk bra og ingen person skade hadde skjedd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå