Mr Mykland Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Alu toppene på bmw har veldig lett for å vri seg når motoren går for varm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2014 Er en som skal sjekke toppen for meg så får se hva han sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2014 da har jeg fått ordnet meg med en motorså da bytter jeg den bare i stedenfikk tak i en m52b28 av m520 her på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 Spennende Åssen blir det å bytte fra en 2,3 til 2,8 ? må du ikke bytte hjerne og slike ting også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mars 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2014 Er plug n play på 2,3 og 2,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 Åja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mars 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2014 fikk æren av å skru på ekte vare her om dagenen ganske strøken 82 e28 528i må si at jeg prøvde faktisk å kjøpe denne før jul da den trengte noe fiks etter eu kontrollen men eieren god tok ikke budet mitt å det skjønner jeg godt for dette er en bra bil fikk æren av å bytte 1 håndbrekks wire og eksos rør fra manifold til mellom potta måtte ta et bilde mens vi hadde den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mars 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2014 fikk toppen sjekket igår for sprekker og skjevhet og den viste seg helt finfikk ikke trykk testa denmen det ble sprayet på et slags fargestoff for og finne sprekker og den var helt fin underog anleggs flata ble sjekket med et rett holdt og den var helt rett i alle vinklerkan være at den har en sprekk dypt inni toppen men må trykk teste den for og finne det ut ble også på vist dårlig ventil tetting på syl 2 blir å bytte motor til m52b28 denne uka/helgaregner med at jeg kan få kvittet meg med bilen når det er gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mars 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2014 var og henta m52b28 motorn hos m520 her på forumet også skal jeg begynne på motor bytte i morgen motoren er heldig vis komplett og må bare bytte over girkassa så er det bare og stappe iholder samtidig på og rydde og flytte ut av verkstedet denne helgen så det blir siste jobben jeg gjør der blei for dyrt å leie for meg aleine også lite tid til skruingogså forsvinner desverre motivasjonen når enn har 2 biler som nekter og funke som de skal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet April 1, 2014 Forfatter Share Skrevet April 1, 2014 Nå er motor satt i og kobla opp Den starter men den ruser seg noe jævlig opp Å det er ikke noe Serlig Så endte med å måtte slepe bilen hjem i natt Da jeg holdt på å flytte ut av verkstedet Et jævla styr det også Så får jeg se på det senere når jeg kommer tilbake fra Nederland skal bli deilig med noen fri dager nå altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet April 6, 2014 Forfatter Share Skrevet April 6, 2014 fant ut av rusinga på bilen og det var gass spjeldetog når jeg skulle prøve kjøre bilen så skjedde det ikke nosetter bilen i R ikke noe skjer setter den i D og ikke noe skjer får opp feil i dash bord getreibenot programm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet April 13, 2014 Forfatter Share Skrevet April 13, 2014 trenger sårt en automat kasse til bilen da jeg røyk olje pumpa på den under demontering og montering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet April 13, 2014 Share Skrevet April 13, 2014 Har muligens en manuell visst du kunne tenke deg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet April 13, 2014 Forfatter Share Skrevet April 13, 2014 skulle gjerne hatt manuelt gir men har ikke tid til å bygge om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet April 13, 2014 Share Skrevet April 13, 2014 Okei Håper du får tak i en automat kasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå