Djwik Skrevet Mai 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2014 Nå vurderer jeg manuel konvertering Så blir bilen mye mer morro å bruke Og mindre tull med kassa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 (Y) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mai 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2014 Må bare få tak i utstyret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mai 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2014 har klart å finnemanuel kasse med gir overføringclutch og svinghjul som blir henta til lørdagen også driver jeg å leiter etter mellom aksel og clutch hydraulik og pedalmen tror ikke jeg er så langt unna de delene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mai 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2014 i dag har jeg vert å handletgirkasse,clutch og svinghjul men kommer til og montere ny clutch når dette monteres i bilen fikk også med fancy tre girkule som matcher tre listene og gir spak mansjett i svart skinn så nå mangler jeg mellom akselclutch pedalclutch hydraulikk motor lednings nett til m52b 20/25/28 med manuelt girer jo også en del sånn små deler men det skal jeg kjøpe nytt for det er ikke så veldig kostbart at det gjør noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mai 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Topp opplegg, har selv bygget om til manuell på min E39.Et tips er å sjekke tilstand på hardykobling og ikke minst dobbelmasse svinghjulet før montering, hvis det er mye slitasje på disse får du ikke en hyggelig manuell opplevelse Hardyen må du vrenge litt på for å synliggjøre evt. sprekker, og svinghjulet bør sjekkes for lagerslakk og for løs fjæring.Når du monterer slavesylinder på clutch burde du også vurdere å fjerne reduksjonsventilen og kaste den på havet, (evt. nærmeste Alu avfall).Lykke til med bygget =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mai 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2014 takk for tipssvinghjulet virker å være i ordenkommer til å sette på ny clutch og clutch hydraulikkom hardyen er dårlig så har jeg den fra automaten som er i orden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mai 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2014 Fikk pedal kasse og 528i manuelt instrument Idag Så nå nermer det seg Bilde kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juni 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2014 etter en liten økt har det kommet frem et hull hvor det etterhvert kommer en bevegelig pinne nå err det kun 2 uker til ferie hvor det blir mer tid til skruing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet August 3, 2014 Forfatter Share Skrevet August 3, 2014 hakke fått gjort noe serlig siden sist når bilen står ute så er det ikke så mye enn kan få gjortikke har jeg fått bestilt noe deler heller noe som skyldes økonomi sommer kronene går fort om dagenogså prioriterer jeg bruks bilen audien helt feil bil men det får så være den starter å går vurderer og trekke motoren ut av bilen igjen for og gjøre jobben litt lettere dreiv også og kikka litt på bilder av første bilen en bil jeg jeg savner den dag i dag 1990 e34 535im shadowlinedenne overlevde det meste untatt rusta og pressaden levde de siste 6mnd på veien i mitt eie30/6-11 - 31/12-11 da ble skiltene levert for gåtthadde ingen erfaring med sveising da og dårlig råd ente med at det gikk som det gikk og jeg tror begge e39ene mine har merka det for de har ikke vert noe greie mot meger rart med dethåper jeg klarer å finne en e34 535 igjen men disse er det tynt av på markede om dagen så får se hva tiden bringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet August 4, 2014 Forfatter Share Skrevet August 4, 2014 ja da har jeg fått bestilt mere deler til bilen bla. clutch, clutch hydralikk slanger, sentrerings lager i veiva,nye svinghjulsbolter, foring til gir oppheng osv..det siste jeg trenger nåmotor ledningsnett og mellom aksel mellom aksel kjøper jeg ikke til jeg vet hvem jeg trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toby91 Skrevet August 5, 2014 Share Skrevet August 5, 2014 mulig du må skifte diff, eller ihvertfall inngående flens på diffen, siden manuell mellomaksling har større diameter enn automat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet August 5, 2014 Share Skrevet August 5, 2014 da kan han bare dele mellomakselen og bytte de om Gjorde jeg Lykke til med bygge om til Manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet August 5, 2014 Forfatter Share Skrevet August 5, 2014 mulig du må skifte diff, eller ihvertfall inngående flens på diffen, siden manuell mellomaksling har større diameter enn automat! flensen på diffen har samma dele nr på manuel og automat i værste fall så deler jeg aksel og bytter over hvertfall på 523 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå