gkw89 Skrevet Juni 30, 2013 Skrevet Juni 30, 2013 hehe, ligna på de jeg har så ahaa! artig, da er det ikke mange dager igjen til bånn jonny! lykke til med ferdigstillelse!
Simenkvissel Skrevet Juni 30, 2013 Forfatter Skrevet Juni 30, 2013 hehe, ligna på de jeg har så ahaa! artig, da er det ikke mange dager igjen til bånn jonny! lykke til med ferdigstillelse! Skjønner:) greie di. Å billig ikke minst:) takk for det. Håper den durer i kveld:)
Simenkvissel Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Skrevet Juli 1, 2013 Da har v8 starta!!!!! det var godt det:) så nå står det igjen litt små fix før den skal i benken:):)
Simenkvissel Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Skrevet Juli 1, 2013 Oddis laster nok opp en filmsnutt etterhvert tenker jg:)
Simenkvissel Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Skrevet Juli 1, 2013 grattis:-) bremsing med volden eller? Takk å takk:) nei blir Anders Kristiansen som skal justere den nå han som lager spruten. Veldig flink kar:) men siden jg ikke fikk rådene mine så blir det nok ikke noe tyning av ladetrykk å tenning:) artig å få kjørt ei hel helg oxo;)
Moseby Racing Skrevet Juli 1, 2013 Skrevet Juli 1, 2013 gleder meg til gatebil jeg nå kjenner jeg når jeg leser igjenom tråden din blir moro og se
Jørgen-A Skrevet Juli 1, 2013 Skrevet Juli 1, 2013 Ok. Så den har helt org innmat ja. Kommer jo til og bli bra med moment til og spinne uansett:)
Simenkvissel Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Skrevet Juli 1, 2013 Ok. Så den har helt org innmat ja. Kommer jo til og bli bra med moment til og spinne uansett:) Ja ble det skulle den bli ferdig:) men 0,6-0,7 bar så spinner den sikkert på et gir hvertfall:)
W-spec Skrevet Juli 2, 2013 Skrevet Juli 2, 2013 Lest gjennom tråden din og må følge med her. Dette er rått!
tordah Skrevet Juli 2, 2013 Skrevet Juli 2, 2013 Rått prosjekt, digger det! Blir du å se på Gatebil? Har et stooort ønske om å se denne bilen live!
Simenkvissel Skrevet Juli 2, 2013 Forfatter Skrevet Juli 2, 2013 Rått prosjekt, digger det! Blir du å se på Gatebil? Har et stooort ønske om å se denne bilen live! Bilen blir å se på gatebil:) hvis den overlever benken på torsdag da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå