Cossie92 Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=41181254 Noen som kjenner til den bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Feit billig bil hvertfall!! Løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossie92 Skrevet Mai 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2013 Ja vurderer det. Har snakket med han litt om å bytte.. Han får 1992 Sierra cosworth i bytte.. Har lyst til å prøve m3, men er litt usikker. Litt redd for å gå til noe med dårligere futt i;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 bare gje fan i å bytte en cossi i denne. den er jo ikke godkjent ombygget. stor forskjell på 286 suge hk og 330 turbo hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaWeRiCk Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 bare gje fan i å bytte en cossi i denne. den er jo ikke godkjent ombygget.stor forskjell på 286 suge hk og 330 turbo hk. Denne MÅ være en grunn til at ikke har blitt godkjent hos biltilsynet. Sjekk opp med ALLE eierne for å finne ut hvorfor den ikke har blitt godkjent. Tipper at denne IKKE lar seg godkjenne uten alt for mye jobb. Prisen er altfor høy med tanke på at det er en ikke godkjent/Delebil som selges.. Ikke kjøp andres problemer da taper du pengene dine fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 bare gje fan i å bytte en cossi i denne. den er jo ikke godkjent ombygget.stor forskjell på 286 suge hk og 330 turbo hk. Denne MÅ være en grunn til at ikke har blitt godkjent hos biltilsynet. Sjekk opp med ALLE eierne for å finne ut hvorfor den ikke har blitt godkjent. Tipper at denne IKKE lar seg godkjenne uten alt for mye jobb. Prisen er altfor høy med tanke på at det er en ikke godkjent/Delebil som selges.. Ikke kjøp andres problemer da taper du pengene dine fort. +1 Mine tanker hver gang jeg ser noe slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Er ikke det gamlebilen til SanMiguel her inne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossie92 Skrevet Mai 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2013 Tøff bil, men jeg har sendt ss-p en Mail om mer info. Skal ringe biltilsynet å få tak i navn på bilen. Ser også det er heftelser på 103 000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Ja vurderer det. Har snakket med han litt om å bytte.. Han får 1992 Sierra cosworth i bytte.. Har lyst til å prøve m3, men er litt usikker. Litt redd for å gå til noe med dårligere futt i;) Hvilken cossie er detta a? hvor er du fra? jeg har nylig solgt min 89 Sierra cosworth 330hk og kjøpt en E36 M3 286 hk selv, så jeg veit godt hva forskjellen er. Cosworthen trøkker deg mer tilbake i setet, men det er et meget jevnt og langt drag i M3'n, så jeg koser meg i den å. Og når jeg testa mot en bekjent sin 330hk cosworth, så gikk dem nesten akkurat like fort. så forskjellen er mindre enn jeg trudde faktisk Og responsen når man ruser er helt rå i M3'n. og ikkeminst lyden Så jeg ville prøvd no nytt, men kjenner selv at det nok blir Cosworth igjen etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossie92 Skrevet Mai 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2013 Fra Mo i Rana... Denne bilen har ikke vært mye ute å vist seg det har vært gullklumpen min<3 jeg kan slenge ut ett bilde m3 er da vell både tyngre og mindre hk? Jeg har en familie her som er så bmw fantaster.. Så jeg må vell prøve det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossie92 Skrevet Mai 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Fra Mo i Rana... Denne bilen har ikke vært mye ute å vist seg det har vært gullklumpen min<3 jeg kan slenge ut ett bilde m3 er da vell både tyngre og mindre hk? Jeg har en familie her som er så bmw fantaster.. Så jeg må vell prøve det Trur jeg veit hvem du er fra Ford forumet da. men legg gjerne ut et bilde. Ja, den er tyngre og kanskje litt mindre HK. Men det er så jevnt bra drag, og man drar den lengre på gira. Den cossien jeg kjørte mot lå bak meg da, og ikke side om side, så er litt vanskelig å si. Men han hadde gull gass 2. og mye av 3. gir, og han tok ikke spesielt mye innpå. Så forskjellen er som sagt mindre enn jeg trudde. Men som sagt, det er ikke samme trøkket i seteryggen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossie92 Skrevet Mai 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2013 Hvis det viser seg å være en grei m3 så blir det nok bytte.. Spørs litt på mulighetene med skilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 jeg hadde styrt unna den du linker til i hvertfall. mye lurere å finne en pen orginalbil og gjøre det du vil med den selv. Kjedlig å bare måtte rette opp i tidligere feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossie92 Skrevet Mai 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2013 Er det noe feil/mangle jeg burde være på utkikk etter på m3 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå