Ev1 Skrevet Mai 6, 2013 Skrevet Mai 6, 2013 Noen som vet om dette er noe tess? Sett litt videoer på youtube, men noen som vet noe mer spesifikt. http://www.ebay.com/itm/F1-HD-CLUTCH-KI ... ae&vxp=mtr Prisen er ikke ille, ca 2700,- pluss frakt pluss 25% moms om jeg ikke tar helt feil. Ca 5200,- på posten. Litt surt at 2000 forsvinner i frakt + moms, men fortsatt billigere enn her hjemme Siste spm: Det står "***NOTE: Replacement of stock dual mass flywheel may cause added gear noise***" Hvorfor det?
Ev1 Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Skrevet Mai 7, 2013 Tar også imot generelle råd og tips ang anskaffelse av ny clutch + svinghjul.
OrjanBmw Skrevet Mai 7, 2013 Skrevet Mai 7, 2013 Har ikke testet kit`et. Men kan gi gladnyheten om at bildeler er fritatt toll, med andre ord er det bare frakt du trenger å bekymre deg over.
PenguiN- Skrevet Mai 7, 2013 Skrevet Mai 7, 2013 hadde Eagle F1 på min 200SX. Funket superbra på den men ser at om jeg googler f1 så får den ikke full score hos alle.
TRF Skrevet Mai 7, 2013 Skrevet Mai 7, 2013 Orjan, fritatt for toll betyr ikke fritatt for mva. Mange som har klagd på F1, men flere som sier (på bmw) at det har vært kanonbra. Enk masse svinghjul gir latterlig mye lyd når bilen står i fri og tomgang. Mulig det hjelper litt med fjærer i lamell.
Ev1 Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Skrevet Mai 7, 2013 Her er en med fjærer i lamellene http://www.ebay.com/itm/F1-STAGE-2-CLUT ... f3&vxp=mtr Er ikke interessert i at det skal høres ut som clutchen til en ducati heller Hva er det som produserer lyden når bilen står i fri? Skjønner ikke at enkeltmasse bråker mer enn dobbeltmasse. Momsen slipper jeg nok ikke unna, nei. Men fremdeles mye billigere enn på f.eks GS. Det er derfor kvaliteten er litt viktig, ettersom jobben ikke er gjort i en håndvending.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå