APedersen Skrevet Juni 8, 2014 Skrevet Juni 8, 2014 Hadde faktisk på følelsen at du kom til å legge ut hjula i disse dager, så en annen på forumet som hadde etterligna litt mye Regner ikke med det er grunnen, bare tenkte tanken.
JMossige Skrevet Juni 8, 2014 Forfatter Skrevet Juni 8, 2014 Hehe, helt riktig, det er delvis grunnen Men kjenner også at jeg vil ha nye nytt, og denne gangen kommer de i riktig farge fra fabrikk Edit: Ikke gule denne gangen altså
APedersen Skrevet Juni 8, 2014 Skrevet Juni 8, 2014 Regna med du hadde sett den ja Ja, da har du jo en unnskyldning for å dra ut noe nytt, hehe Har du noen felger i sikte?
Mattae Skrevet Juni 8, 2014 Skrevet Juni 8, 2014 Er ikke det sånne han har fra før? Hehe. Bare 19" og gule. Joda, men tenkte om det var størrelsen han syns var feil jeg syns 18 er best på e46, men kunne tenkt meg 19" på e92'n litt kjedelig å ha like hjul igjen men
JMossige Skrevet Juni 9, 2014 Forfatter Skrevet Juni 9, 2014 Regna med du hadde sett den ja Ja, da har du jo en unnskyldning for å dra ut noe nytt, hehe Har du noen felger i sikte? Det har jeg, men vil holde det litt for meg selv til dem er i hus, da jeg ikke har sett dem på e46 før, og vil være først ut Joda, men tenkte om det var størrelsen han syns var feil jeg syns 18 er best på e46, men kunne tenkt meg 19" på e92'n litt kjedelig å ha like hjul igjen men Blir 19" igjen, da jeg skal bruke samme dekka. Må si jeg er imponert over slitestyrken på Michelin Pilot Super Sport. Har ikke hatt dem av siden de ble påmontert, og er ikke halvslitt engang. Og grepet på disse er det heftigste jeg noen gang har vært borti. Men felgene hadde sett meget bra ut på e92'en din, så må bare handle
JMossige Skrevet Juni 9, 2014 Forfatter Skrevet Juni 9, 2014 Gleder meg veldig jeg også Blir nokk bestilt så fort Zito felgene blir solgt. Såeh.. Mattae?
JMossige Skrevet Juni 9, 2014 Forfatter Skrevet Juni 9, 2014 Håper det hvertfall. Er jo litt spesiell farge på dem, men passer bra for dem som liker å skille seg ut
APedersen Skrevet Juni 9, 2014 Skrevet Juni 9, 2014 Stemmer det, han som har etterligna din "litt mye" er jo en potensiell kjøper
JMossige Skrevet Juni 13, 2014 Forfatter Skrevet Juni 13, 2014 Da ble det bestilt nytt sett med multifargede LED ringer Skal også kjøre "blacked out" ellers i frontlyktene pga. ny farge på felger. Skulle jo trodd jeg kopierte MagnusHN, men har hatt planer om samme i hvertfall 1 år (side 8 post 7)
Thundercoil Skrevet Juni 13, 2014 Skrevet Juni 13, 2014 Blir spennende å se Har du kjøpt nye felger, eller bare vet du hvilke du skal ha?
JMossige Skrevet Juni 13, 2014 Forfatter Skrevet Juni 13, 2014 Ikke kjøpt enda nei, må selge Zito felgene først. Men vet hvilke felger jeg skal ha Edit: Skal bruke Jetcarrier. Noen som har erfaringer? Thundercoil reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå