Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei lurer på om det er vanlig at disse motorene bråker veldig når de er kalde?

når jeg starter opp så bråker den, men virker som når den når en viss temperatur eller noe sånt

så svitcher den over til å gå rent..noen som vet hva dette er?

takker for svar :D

Skrevet

Hva mener du med bråker? Tikking, klakking, mye lyd fra eksosen eller hva mener du? Kan du beskrive lyden? Går den ikke rent når den "bråker"? Rister den da?

Skrevet

vanskelig å beskrive, virker egentlig som noe utenfor motor ikke innvendig, turtallet er stabilt og ingen risting, høres liksom ut som vanlig motorlyd bare 5 ganger så høy..så skifter den over til normal gange ved ca 50 grader .

Skrevet

s38b36 forresten!! skriver alltid feil:P

men han ene på schmiedmann mente at det er normalt på denne motoren, at det er en eller annen sak som varmer opp motoren raskere?

Skrevet

Det er ikke uvanlig.. spessielt ikke hvis du har sportseksos eller noe sånt.. er vel bare på tomgang den er sånn?

Skrevet

jeg har sportseksos ja..den er slik på tomgang..men om jeg ruser den når den er kald er fortsatt lyden der .

så dette er vanlig ja? :D

Skrevet
jeg har sportseksos ja..den er slik på tomgang..men om jeg ruser den når den er kald er fortsatt lyden der .

så dette er vanlig ja? :D

Hvis den kun bråker på tomgang når den er kald er dette helt normalt.

Skrevet

Det er luftpumpa som pumper luft inn i eksosen for att skal greie avgasskravene som bråker med samme du starter den når den er kald. Begge m5ene jeg hadde var slik. Så det er ikke noe farlig.

Skrevet
kameraten min har s38b38 motor, og den er ikke slik..så det er jeg ikke sikker på :S

Er ikke dermed sagt at det fungerer som det skal hos han kompisen din..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...