Gå til innhold

Plastbeskytter for hjulbuen foran på e46?

Nitrius
 Share

Anbefalte innlegg

Har en e46 328i med m-tech kit på, og høyre hjul bue foran, der det går en kanal som tar imot luft for bremsene, samt der du ser tåkelyset, er det helt åpent, mangler altså et slikt plast deksel av noe slag som sitter i hjulbuen der, ikke rundt hele hjulbuen men den fremre delen mot fangeren foran.

Noen som har peiling på noe delnummer til den?

Vet ikke hvor mye dette bilde hjelper, men ser at det er åpent der hvertfall, slik er det ikke på venstre siden, så regner nesten med at det mangler et plast deksel: cyvgafvghnm0kcp7pbyg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Sikker? Om man skal ha det til å stemme med de bremse sjaktene/luftekanalen til bremsene, så må man ha andre luftekanaler om man har m-tech. På bilen min var det luftekanalen fra det originale kittet som satt på, og de hadde jo null funksjon når man hadde satt på m-tech frontfangeren, da de ble gjemt bak og fikk ikke fatt i mye luft akkurat. Men det har jo ikke fryktelig mye å si vil jeg tro, er vel egentlig bare litt kosmetisk.

Edit: Forøvrig delenummeret på delen jeg kjøpte er: 51718265468 også fant jeg jo ut etterpå at jeg også trengte en annen luftekanal til bremsene, og den er: 51717894700

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker? Om man skal ha det til å stemme med de bremse sjaktene/luftekanalen til bremsene, så må man ha andre luftekanaler om man har m-tech.

Ser nå at det er finnes 2 forskjellige til sedan/touring (med/uten mtech). Er likt på coupe. Beklager dette.

Men GS har bare til mtech på nettbutikken så mulig de går om hverandre.

Tusen takk! :) Hva heter delen?

Den kalles lokariskjerm. Ligger på den 8. linja under etk/støtfanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...