Nitrius Skrevet Mai 11, 2013 Share Skrevet Mai 11, 2013 Har en e46 328i med m-tech kit på, og høyre hjul bue foran, der det går en kanal som tar imot luft for bremsene, samt der du ser tåkelyset, er det helt åpent, mangler altså et slikt plast deksel av noe slag som sitter i hjulbuen der, ikke rundt hele hjulbuen men den fremre delen mot fangeren foran. Noen som har peiling på noe delnummer til den? Vet ikke hvor mye dette bilde hjelper, men ser at det er åpent der hvertfall, slik er det ikke på venstre siden, så regner nesten med at det mangler et plast deksel: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Mai 11, 2013 Share Skrevet Mai 11, 2013 Ring GS og si at du trenger lokariskjerm, bare den fremre delen foran hjulet. De kan sånt. Ikke glem å nevne at du har M-tech på bilen da, det er forskjellig på vanlig fanger og M. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrius Skrevet Mai 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2013 Takker =) Ser de har en butikk i Oslo, så tenker jeg prøver å få tatt meg en tur innom der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Mai 11, 2013 Share Skrevet Mai 11, 2013 Gjør det. Men bare til sånn info, de har ikke åpent idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommervik Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Fant du delen på GS? Pris på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Ligger under ETK-Støtfanger/eksteriørdeler Koster 546 til sedan på GS. Koed selger for 165 (til sedan/touring) Har ingenting å si om det er mtech. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrius Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2013 Sikker? Om man skal ha det til å stemme med de bremse sjaktene/luftekanalen til bremsene, så må man ha andre luftekanaler om man har m-tech. På bilen min var det luftekanalen fra det originale kittet som satt på, og de hadde jo null funksjon når man hadde satt på m-tech frontfangeren, da de ble gjemt bak og fikk ikke fatt i mye luft akkurat. Men det har jo ikke fryktelig mye å si vil jeg tro, er vel egentlig bare litt kosmetisk. Edit: Forøvrig delenummeret på delen jeg kjøpte er: 51718265468 også fant jeg jo ut etterpå at jeg også trengte en annen luftekanal til bremsene, og den er: 51717894700 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommervik Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Ligger under ETK-Støtfanger/eksteriørdelerKoster 546 til sedan på GS. Koed selger for 165 (til sedan/touring) Har ingenting å si om det er mtech. Tusen takk! Hva heter delen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Sikker? Om man skal ha det til å stemme med de bremse sjaktene/luftekanalen til bremsene, så må man ha andre luftekanaler om man har m-tech. Ser nå at det er finnes 2 forskjellige til sedan/touring (med/uten mtech). Er likt på coupe. Beklager dette. Men GS har bare til mtech på nettbutikken så mulig de går om hverandre. Tusen takk! Hva heter delen? Den kalles lokariskjerm. Ligger på den 8. linja under etk/støtfanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå