dayzy Skrevet Mai 11, 2013 Skrevet Mai 11, 2013 Heisann! er på utkikk etter nye lykter til bilen. sliter faktisk å finne lykter fordi jeg finner bare halogen lykter. selv har jeg orginalt xenon på bilen min, derfor må jeg ha noen lykter som har xenon orginalt, mulig jeg forklarer litt rart. men spørsmålet er. noen som vet hvor man kan få tak i slike lykter?
eilefsen Skrevet Mai 11, 2013 Skrevet Mai 11, 2013 Spørs jo selvfølgelig hva du skal ha, om det er orginale eller uorgianle, nye eller brukt... men ebay har jo massevis for enhver smak http://www.ebay.de/sch/i.html?_trksid=p ... &_from=R40
dayzy Skrevet Mai 11, 2013 Forfatter Skrevet Mai 11, 2013 ser helst etter noen nye. noen som ligner på de facelift lyktene som 09 fikk har sett masse på ebay men fant ikke noe, irriterer meg litt at du fant det så ekelt men har ett spørsmål til. er det forskjell på facelift lyktene å pre facelift? passer de på 07 mod?
SweetBMW Skrevet Mai 11, 2013 Skrevet Mai 11, 2013 Er forskjell på facelift og prefacelift ja... de passer fysisk, men må bytte kontakter, samt kode om FRM.
dayzy Skrevet Mai 11, 2013 Forfatter Skrevet Mai 11, 2013 ha koster det å få jort det da? å hva om jeg kjøper Bi-xenon må jeg kode om da?
SweetBMW Skrevet Mai 11, 2013 Skrevet Mai 11, 2013 Ja det må du. Har med led lys osv å gjøre. For at koding sjal fungere må du bytte lys bak og. Omtrent ingen BMW forhandlere tar på seg slik jobb. Schniedmann gjør. Send meg en pm hvis du lurer mer.
eilefsen Skrevet Mai 11, 2013 Skrevet Mai 11, 2013 Må du ikke bytte fanger, skjermer og panser også for å få lci lykter på pre-lci? Samt at alt av kontakter er anderleses? Jeg er ikke sikker, men sånn har det vært på andre biler, men andre merker.
awt Skrevet Mai 11, 2013 Skrevet Mai 11, 2013 Helt tilfeldig fra bil til bil det, men bytter du til f.eks. facelift-fanger på en e90 må en også bytte panser. Hadde dette vært en e46 måtte hele fronten blitt byttet, men der igjen slipper en å bytte bakluke om en skal "facelifte", noe man må på e90 igjen.
SweetBMW Skrevet Mai 11, 2013 Skrevet Mai 11, 2013 Stemmer det. Mer jobb med lci bytte på e9x enn e60 feks. Finnes juksemåter å gjøre det på og men dog er jo ikje det helt optimalt mener jeg da.
dayzy Skrevet Mai 11, 2013 Forfatter Skrevet Mai 11, 2013 men hvis jeg kjøper samme lykter som jeg har men med bi-xenon blir det noe prakk da`? har jo orginalt xenon i nærlysene men halogen i lang lys
SweetBMW Skrevet Mai 12, 2013 Skrevet Mai 12, 2013 Er ledninger som må legges om. Fikser det jeg og om du trenger hjelp og er på østlandet.
dayzy Skrevet Mai 12, 2013 Forfatter Skrevet Mai 12, 2013 takker for det. men bor i stavanger:( pluss at jeg er ikke flink til å demontere å montere på nye biler ... så det lukter verksted.
eilefsen Skrevet Mai 12, 2013 Skrevet Mai 12, 2013 fordi det har kommet dugg/vann inni lykta. Prøvd å ta ut pære og legge en føner mot hullet og la det stå en god stund? Da får du vekk alt av dugg og vann, for da fordamper det vekk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå