janerik171187 Skrevet 11 timer siden Forfatter Skrevet 11 timer siden Ble en liten økt igår Titta mer på kompressor prosjektet, ekstra trykktank. Vakke bare bare finne adapter som passer. Men hadde klart få tak i en reducer ned til 1" og hadde visst en slangekopling som passa på slangen jeg hadde til tanken. Så fant fram sveiseapparatet. Ble varmt nok ihvertfall 😅 Passa da bra på tank, må nog bruke noe tetning. Fant og deler så jeg kan ha slangeuttak på andre enden. Men blir denne fastkoplet så bruker jeg større og koplet rett på røra i garasjen. Trykkteste igjen da, ikke helt enig med meg selv hvordan jeg skal gjøre det. Blir nok brukt vann. Tilbake til e30'n. Fant fram nye autopassbrikka da gidder ikke mndspris. Montert, kunne vært svart da 😆 Tenkte ta en lengre tur idag så rota litt i kassa med ting jeg har handla på temu. Liten android auto/apple carplay skjerm, 4tommer ca. Fin i e30 når man er på langtur. Testa også annen versjon, bakspeil med dashcam og android auto/apple carplay, fungerte bra den og, men ikke mye speilfunksjon ser det ut til da. Filmer ok Ble lille skjermen, den passa bra nedi der. Ikke så synlig da Klar for tur til sverige 😁 Tanke "billig" i Strömstad På taket på nordby Bil fungerer bra, men er noe røyk fra eksos når man gir på skikkelig ut på e6 110sone, så tipper jeg bør bytte ventilteninger. Har noen liggende, så skal se på åssen det er å bytte de med motor i bil 🤔🤔 Oljenivålampa kom, men forsvant like fort, oljenivået var perfekt på pinnen Fylte kjøleveske før turen da det var nesten tomt i tanken, hadde dog ikke fyllt siden jeg lufta så satser på at det bare var noe luft som har lufta seg. Bil er knusktørr og lekker ikke noe når den står parkert så tror ikke den bruker vann, ikke unormalt trykk i systemet heller. sveigis reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå