janerik171187 Skrevet April 23, 2015 Forfatter Share Skrevet April 23, 2015 Han som IKKE skulle bruke pattent bånd det se hahaha Midlertidig :-SS Skal sveise meg en brakett tenkte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet April 26, 2015 Forfatter Share Skrevet April 26, 2015 fått inn mtech 2 ratt og tuteller nå. men lysa i panelet funka ikke, så må ut igjen med det tok og å monterte tårnstag fremme/bak og det ultra racing stiveramma under bilen på 318i'n bilen virker mye stivere i karroseriet nå, så det gjør nytta si ivaffall bilen føles mer responsiv på rattet og virkr til å holde seg litt mer flat på veien, dvs i rundkjøring om man tar en runde lit fort så får man ikke det at innerhjulet bak har lyst til å spinne, men la merke til at turtelleren enten viser litt feil, eller så er turtallsperre ganske tidlig på denne, 5500rpm ca slår den inn, og er 4'r chip i speedo, (var 6'r oprinnelig da viste turtelleren for lite, så bytta til 4'r chip jeg hadde) har og henta noen felger, får se hva det kommer på, litt alpinalook bortsett fra senterlokka, bakpotta er og hengt opp litt mer ordentlig, men ble en smule høy så ligger inntil travers, så merker litt vibrasjoner i bilen over 4500rpm men skal senke den et hakk igjen. ble ikke bilde av dette da ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet April 30, 2015 Forfatter Share Skrevet April 30, 2015 gjort noe på både turbo'n og 318i'n fikk hengt på startkabler da batteriet er dødt fikk dne da inn i garasjen, måtte litt planker og greier til da tok ut interiøret da det var bløtt på gulvet, så greit å få tørka det. står varmeovn inni der nå, så blir vell bra vært litt bløtt ja fikk vaska de, tar sikkert mange uker før de tørker da vil tro skummet suger endel vann hehe skinn baksetet er heldigvis bra ennå, ikke noe mugg der, men har dryppi litt nedpå der tror jeg, så må vaske det, tips til åssen rense beige skinn ønskes har og ordna meg et ac-dc tig apparat, så får vell lære meg det snart da bra høyde på bakpotta på 318i'n nå fått på hengerfeste på 318i'n og, men blekke bilde ferdig montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mai 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2015 har da skjedd noe, handla meg recaro stoler, delskinn interiør (sport) og bøttestoler til banebilen, og henta en delebil til hehe ble og handla 5bolt ombygging hylser/kaliperadaptere til framme, så får se hva som skjer med brems der etterhvert. noen bilder 2 slike til banebilen 5bolt greiene tørker turbo'n inni, vamrt nok ivaffall begynt å modde understell til recaro, men må endre litt på det, godt stålet der var billig hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mai 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2015 gjort noe på turbo'n, og henta en bil til her står 3 av e30'ne å koser seg i finværet litt fikk turbo'n inn i garasjen av med hjul må nok bytte klosser bak ja litt dekkrester fra i fjor inni downpipen, turbo'n har nok slippi gjennom litt olje ja demonterint turbo begynt måtte seff kappe av ene mutteren da den fikk jeg ikke tak i, massse slærk i turboen fikk på vanliog org 325 eksos den lever uten turbo http://i82.photobucket.com/albums/j261/tempore50r/tempore50r002/th_20150517_162539.mp4 nesten litt fresk og jo http://i82.photobucket.com/albums/j261/tempore50r/tempore50r002/th_20150517_162917.mp4 temp og oljetrykk holder seg fint ryker ikke lenger, så motoren er friskmeldt , turboen er derimot kast http://i82.photobucket.com/albums/j261/tempore50r/tempore50r002/th_20150517_185025.mp4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mai 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2015 noen bilder av nye e30'n og ble jævlig høy da no hull etter vinge, men har ordna meg mtech 1 som dekker hulla takluka er løs bare lagt i hullet for øyeblikket, hel og grei bil, men skal ta litt småtteri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mai 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2015 gjort litt fikk limt taktrekket fikk inn ruter bak :)og tok av dørene fikk justert inn hengsla på dørene, ble bra igrunn, går an å lukke dørene ivaffall skjedde da litt idag Skårholen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Mai 18, 2015 Share Skrevet Mai 18, 2015 Så fin ut den røde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mai 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2015 Så fin ut den røde ganske bra, men er da noe småplukk, skal ta en runde på innerskjermer og kanaler, noe småplukk der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mai 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2015 skjedd noe idag og. smurte kanaler og litt her og der med rustomvandler (mest just in case) og fikk maskert og spraya terskelmasse både på kanaler og under litt her og der. begge sider da, men bare bilder på ene merket det godt ettepå, løsemiddelskada deluxe så ikke noe kjøring idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mai 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2015 (endret) Ble tur ut igjenFjerna maskeringsteipen og vaske bilen med tynner da ble litt småsprut her og der Endret Mai 19, 2015 av janerik171187 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mai 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2015 skjedd noe idag og smurte rustomvandler på gulvet (kjekt å ha ) og malte det. ble 2 forskjellige farger da, men hakke noe å si begynte da med dørene, få på lister, ble da greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mai 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2015 (endret) Fått meg mtech1 vinge nå. Ikke riktig rødfarge. Men hel og grei.Blir og å hente noen felger imorra.15". Tror de blir tøffe jeg. Oldschool. Ikke no fancy 3 delte greier Endret Mai 21, 2015 av janerik171187 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mai 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2015 gjort noe, fått den røde ut av garasjen og fikk spylt den, ute å tørker seg mens jeg holder på med banebilen heller (eget prosjekt der) fikk og henta noen felger igår, 15", tror de blir tøffe jeg. (bilde satt foran hjula for å se bare) noe høy (og utslitt) gummi da, så er på utkikk etter noen 205/55-15 eller noe rundt der om noen har bilde montert på den røde, ble da greit det får aldri nok bilder hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2015 skjedd littegrann med turbo'n faktisk, mest pga jeg trengte 750 hovedsylinderen som sto på den til banebilen inn i garasjen skal da av med den under her der er den ny, dvs dne som sto orginalt på denne montert igjen luftepatentet mitt noe modifisert greie jeg kjøpte fra gasolin, ble til at jeg skrudde opp coiloversa litt og mens bile nsto på bukken før etter skulle hatt meg ordentlige fjørskåler i toppen da, noen som hvet hvor de evnt selger løse til coilovers? (fleste har vell samme dimm på fjører) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå