endre88 Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 meget spesiell og på kostet BMW 540 selges til fordel for bolig kjøp. dette er bilen for deg som vil ha m5. denne bilen har mer hk og den går bedre/ billigere. og om du skulle bli stoppet i kontroll så tar det 10 min og skru av kompressoren og vise bilen igjen. noe som blir meget vanskelig på en ombygd m5. vil også si at det er mye finere lyd i denne bilen i forholdt til en m5. dette er en original BMW e39 540 Individual. det vil si at den er bygget på samme fabrikk som m5 er. så denne bilen har originalt M fangere på hele bilen, M interiør og M understell. bilen er veldig god og behagelig og kjøre. selv med sin store kompressor matet v8 så går denne på 0,9L på milen ved fin kjøring. bilen har aldri vært vinter kjørt så har ikke vinter dekk. det siste halv året så har bilen blitt på kostet mye. kan nevene noen ting. - ny overhalt motor - ess kompressor kitt (411hk) - nye foringer/kuler under bilen. (alle 4 bære armene foran, knirkeforinger bak, stabstag foran og bak.) - hel lakkering - ny frontrute med ny regnesensor - 19" E60 msport felger med nye dekk. ( federal dekk ) - 4 rørs eisenmann sport eksos. uten katter. ( m5 look) - nye lykter foran og bak. led og xenon lys i alle lys på bilen. - sotet rutet hele veien. ( godkjent i vognkort ) - full service på bil og motor. ( skiftet alt av filtre og oljer ) bilen blir levert ferdig EU godkjent. før salg. selger for 160 000,- eller bud. finn.no annonsen : http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=41586088 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Mai 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2013 Bud ??? må vek Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Mai 19, 2013 Share Skrevet Mai 19, 2013 fy faen for en rå bmw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danse Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 Oy, der er jo gamlebilen min med ny farge Litt dumt spør du meg når den er orginal "individual" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Juni 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2013 Enig med deg der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Bytte i 2003 mod x3 med penger i mellom fra deg? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37449842 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2013 Niks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
323ci Skrevet Desember 31, 2013 Share Skrevet Desember 31, 2013 Denne syns jeg var fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Januar 4, 2014 Share Skrevet Januar 4, 2014 Hva er absolutt mindstepris?sunn den var gått så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Power Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 Innbytte i 2011 Bmw 320 D Coupe M-Sport med kun 14200 km. Står på forumet til salgs kr 389000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 flott e39 du har der lykke til med salget. får jeg spørre hvordan automaten takler kompressor? hadde vært kult med kompressor på e38n, men undres på hvordan giret tåler det : ) -og hvordan i alle dager fikk du sotede ruter i vognkortet? jeg og vil ha!! jakobm5 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Henrik Ulfsnes Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet April 11, 2014 Forfatter Share Skrevet April 11, 2014 Kofor var det synn at den var gått så langt ? Km på denne bilen har jo ingen ting og si når du ser ka som er gjort med bilen. Automat kassen taklet det helt fint Rutene det var ikke eg som fikk godkjent men sto innført i vognkort Vertfall. Og ja for dere som lurer så ble den solgt for 150 000. Grise bilig. Ny eier fikk mye bil for pengene Vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sadek Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Solgt? Les posten over deg... ★sent from my wifi microwave★ endre88 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå