etz Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 Har lenge vært på forumet og henter inspirasjon og hjelp etter jeg kjøpte min første Bmw 1.november 2012 som jeg henter hos Bavaria i Haugesund.Bilen er en 2006 Bmw 320D som var dønn original og hadde 98600 på teller da jeg henter den, nå har den godt 111000.Noen ikke alt for bra bilder, men kommer bedre!Her var vi på tur oppover etter at vi hadde hentet ny firmabil og Bmw, eneste bilde jeg har fra den var org for øyeblikketse bort fra plastidip, dette er rett etter senk.Og sånn ser den ut idag. Jeg kommer med flere bilder ettervert når jeg får lakt inn på datamaskinen.Planer:FK Highsport 2 coiloversByttet til lykter med angel eyesLed i angel eyesXenon i grøftelys 6000kLed skiltlysKoblet til Elight modul for us style blink19" felger10mm spacer fremme8mm spacer bakSkifte eksos (kom gjerne med tips)M3 frontfanger med lippeHekk lippe på bagaselukeSoting av alle ruter 35%Blackline baklykterBlanksvarte nyrerMtech bakfangerCSL bakluke (Muligens)Kom gjerne med tips til hva som kan gjøres bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lovende Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 Fin høyde å flotte plana, kan jo bare bli bra detta!! Hartge eksos??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etz Skrevet Mai 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2013 Takk! ikke værst den biln din heller! Har tenkt på det, men klare ikke å finne den, evt pris på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lovende Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 Trur GS levere Hartge. Evt har effektanlegg.no noen varianter tel en grei pris. Cobra levere jo å dobbel stuss. Visst det e det du e ute etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchestr Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 Flott bil dette, liker planene veldig godt Har OEM Performance eksos på min egen, veldig fornøyd med denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 Flott bil fin høyde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etz Skrevet Mai 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2013 Takk folkens! Har sett litt på den cobra eksosen, men hadde ikke lyst å kappe i eksosen, så vurderer den preformance eksosen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchestr Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 Takk folkens! Har sett litt på den cobra eksosen, men hadde ikke lyst å kappe i eksosen, så vurderer den preformance eksosen ja På min OEM Performance-eksos måtte jeg kappe. Er vel ikke slikt på alle modeller, men noen er man nødt til det da alt er smeltet sammen :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etz Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2013 hmm, okei. Jeg for se hva det blir til, men vist jeg må kappe uansett så tror jeg det blir cobra eksosen. Lurer også på om det er noen måter å få fronten ned 1 cm til, coiloversen står i bunn, men skulle hatt den i overkant av 1 cm til. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etz Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2013 Tok noen kjappe Iphone bilder ista, ska få tadd bilder med skikkelig kamera endag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etz Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2013 Siden det har vært så fint vær her oppe i nord bestemte jeg meg for å polere biln, meget fornøyd med resultatet. tenker neste på listen blir toning av ruter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
batmaw Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Nydelig bil! Hvilket merke er det på felgene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etz Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2013 Takk! Felgene er Zito wp111 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
batmaw Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Takk! Felgene er Zito wp111 Hvor handla du de? Ser at de har de på partsandretards.no, men så ikke noe ang boltsirkel, innpress osv? Passer rett på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etz Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2013 handla de på parts and retards ja, du skriver hvilken bil du har når du kjøper de så sender de det du trenger det jeg gjor iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå