antares Skrevet Mai 13, 2013 Skrevet Mai 13, 2013 Skal bytte skiver og klosser foran og bak på min e91/318d, og ser det finnes komplette sett på Ebay.de til greie priser... eksempelvis av merkene Textar, ATP, Zimmermann, m.fl. Er det noen som har handlet slikt på Ebay, og som kan anbefale noen av ovennevnte merker?? Evt. andre erfaringer eller anbefalinger om slike deler til gunstig pris?
eilefsen Skrevet Mai 13, 2013 Skrevet Mai 13, 2013 Er jo ikke stedet man kjøper som har noe å si, men merket er jo ikke noe forskjell på tine melk om du kjøper på coop eller spar Men jeg har iallefall god erfaring med zimmermann, de kommer vel med lakkert nav også, iallefall på de drilla sportsskivene atp, ate, texar, lucas. pagid osv. er oem merker, som blir brukt om hverandre som standard fra fabrikk på så og si alle tyske merker. zimmermann leverer vel orginalt til mercedes om jeg ikke husker feil
antares Skrevet Mai 13, 2013 Forfatter Skrevet Mai 13, 2013 Ok, da er Zimmermann notert ! Jeg bryr meg ikke om hvem som produserer greiene, men spør bare om erfaringer, og om noen som kan anbefale nevnte merker... og å kjøpe på Ebay er vel ikke ensbetydende med at det er søppel...
lagunilla Skrevet Mai 14, 2013 Skrevet Mai 14, 2013 Auto-Trio selger Zimmerman, det er omtrent samme pris.
OrjanBmw Skrevet Mai 14, 2013 Skrevet Mai 14, 2013 Ebay er ganske sikkert har kjøpt en del brembo produkter derfra. Aldri fått noe feil eøler uorginalt. Så har man jo paypal garanti og ebay sin garanti, som står veldig sterkt. Så fu kan få pengene tilbake hvis ikke varen er som beskrevet.
antares Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Skrevet Mai 14, 2013 Fikk tilbud fra KOED i dag, på skiver foran og bak + klosser + slitasjevarslere... og prisen var utrolige kr. 2570.00 for alt!! Føler da at Ebay blir helt uaktuelt. Når det gjelder dette tilbudet, har jeg grunn til å være skeptisk mht. til hva jeg får? Har selv god erfaring med KOED fra tidligere når det gjelder andre deler, og de er vel BMW entusiaster selv, så hva tenker dere?
OrjanBmw Skrevet Mai 14, 2013 Skrevet Mai 14, 2013 Vet at noen som har kjøpt fra KOED har fått uorginale deler. så ville sjekket opp i hvilket merke/produsent som leverer disse delene. Hvis de er orginaldeler eller tilsvarende ville jeg kjørt på
antares Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Skrevet Mai 14, 2013 ja, er neppe originale deler, og det spiller jo ingen rolle, bare det de leverer har gjennomsnittlig kvalitet... Kanskje jeg må høre hvilken produsent dette er...
eilefsen Skrevet Mai 14, 2013 Skrevet Mai 14, 2013 Er flere her på forumet som har dårlig erfaring med de billigsettene til koed har jeg lest, ingen erfaring selv, men mange som sier at skivene blir skeive etter kort tid osv.... jeg hadde glatt styrt unna, og heller kjøpt noe ordentlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå