Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en '95 E34 520i, som vrakes 1. juli 2013. Bilen har en del rust, og selges derfor i deler før den går på dynga om drøye to uker.

Bilen har gått rundt 270000 km. Noe rust her og der.

Fargekode: dunkelblau - 263/5 - 2 122 374

Det som hovedsaklig er igjen som er verdt noe:

- org/OEM bakre lyddemper (bra stand, se bilde)

- div interiør deler? Grått stoff interiør, begge seter har armlene.

- div motor deler? Feks LMM, starter...

- radiator. Tror ikke det er org radiator. Ser bra ut.

Bilen er ganske godt utstyrt, med automatgir, cruisecontrol, elektriske ruter foran, aircondition, ekstra diskanthøyttalere i frontdørene, armlener på stolene, innebygget "solbrillerom" i plata under rattet (sjelden)...

Skrevet

Hei, interesert i karroseriet, er dette for salg ?

Er kunn intresert i karroseri med panser, dører og bagasjeluke. Allt annet, grill, lykter, interiør og motor er ikke av interesse. Er det papirer på bilen, slik at det er mulig å få den registrert igjen ? Hvor mye tenker du eventuelt ?

Skrevet
Hei, interesert i karroseriet, er dette for salg ?

Er kunn intresert i karroseri med panser, dører og bagasjeluke. Allt annet, grill, lykter, interiør og motor er ikke av interesse. Er det papirer på bilen, slik at det er mulig å få den registrert igjen ? Hvor mye tenker du eventuelt ?

Bilen står ikke hos meg, så har ikke helt oversikt mtp rust osv. Bagasjeluka er ikke bra (mye rust), er vel noe rust også på dører og kanaler. Kan prøve å ta flere bilder ila dagen.

Vrakpanten økes (sannsynligvis) til kr 3000 fra 1. juli, så karosseriet selges ikke for mindre enn det. Papirer er i orden, men vet ikke når den skulle vært på eu osv da...

Hva slags fargekode er det på denne?

Skal sjekke i dag. :)

550,- for fjærbein med alle fjærer og det dekslet/skjoldet foran bensin rør i høyre hjulbue og venstre speil.

Ikke aktuelt, dessverre. Det skaper mer jobb og problemer, enn hva jeg får igjen for det. Kanskje litt misvisende tittel/emne på tråden, men må dessverre ha bilen "trillbar" når den skal til dynga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...